GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Tusen och en saker att göra och jag gör bara en.

2007-02-26 | 11:03:40 | Vardag

146310-1005Är så otroligt seg denna morgon, kommer inte för mig att göra någonting fastän att jag har tusen och en saker i huvudet jag måste/borde/vill göra.

*Måste skicka tillbaka kläderna till Ellos och H&M som jag inte ville behålla.

*Måste diska *blä*
*Bädda
*Duscha
*Gå och handla kaffe och mjölk och kanel och fräscha grönsaker


*Borde avbeställa tandläkartiden (igen)
*Borde rulla upp persiennerna

*Vill sätta igång med min glamourkokbok
*Vill gå ut och gå
*Vill fixa med kläder och outfits
*Vill slappa och läsa bok


Men istället sitter jag här i min svarta morgonrock som Stefan en gång köpte till mig i Göteborg när pluggade en kurs där. Jag sörplar juice och te ( vilket tandläkaren säkrerligen inte skulle gilla) och äter Dinkelgrovamackor med tomat, ost och gurka.
Men nu så, nu ska jag sätta fart...
...snart..
Kommentera 10 st

Kommentarer
Emilia
2007-02-26 - 11:09:19

Jobbigt när man känner massa borden men bara vill göra andra roligare grejer. Händer alltid!

Jessica
2007-02-26 - 11:22:20

ja det finns absolut en marknad för en sån bok! =) Jag hoppas verkligen att du fortsätter att spåna på din idé! :)

Camilla
2007-02-26 - 11:46:01

Känner igen mig helt och hållet. Men jag har nu iaf tagit tag och pluggat i 1 & ½ timme. Men fastnade lite och då blir det ju lätt att jag glider in i andra tankar. Skulle vara jätte skönt att hitta på något annat, men det får bli en annan gång!
Ha en toppen dag!
Kram på dig!

Emelle
2007-02-26 - 11:57:49

Härlig blogg du har!

Anna
2007-02-26 - 12:28:30

emilia: ja..fast egentligen var det inte så mycket jag ahde att göra...bara att det var tråkiga saker o att jag känner mig segt degig o det är måndag o det är åter vardag *blä*

jessica: jag spånar för fullt! Kram!

Camilla: Oj vad duktig du är! Verkligen disciplin - nu förtjänar du nåt kul en liten stund som ett break.
kram!

Emelle: Tack så hemst mycket!

Ia Darling
2007-02-26 - 12:28:36

Hahahaha, jag känner PRECIS som du just nu. Jag liksom bara...är :P

Karin
2007-02-26 - 12:38:08

ja det tror jag absolut! Du harj u en talang
Också en talang för att göra snygga mackor;)
Ska nog själv kila in i köket och göra mig en nu:)

Yonna
2007-02-26 - 12:43:45

Jag tycker att du ska satsa på glamourkokboken idag! Så att du blir kändis snarast möjligt! :-)
Själv så har jag redan satt igång med mina fimonyckelringar :-) Hur kul som helst att pyssla ju!
Ha det bäst! Många kramar

Sweetheart
2007-02-26 - 13:03:34

9:an? Vad är det för stil?! Vi borde kräva att galan visas för alla! Kanske en belöning för att man betalar den där teveavgiften som aldrig utnyttjas annars...

Så jobbigt med alla dessa måsten, men sååå skönt att ha det gjort sen :)

Sofia Style
2007-02-26 - 13:40:49

ja är inte det typiskt, man vill göra så mycket men göra så lite. Jag är expert på det där. JAg planerar å planerar men får aldrig ändan ur vagnen. Suck.. Kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: