GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Snö ute snö inne lite trosor och pärlor och klämt en finne.

2007-02-07 | 16:30:28 | Vardag

146310-826

Nu är jag hemma, inomhus i värme bland element, datorer, koftor och tofflor och tittar ut på de stora yrande flingorna som faller. Jisses vad det snöat idag. Sådan där snö som hamnar överallt - innanför kragen och vantar, in i näsan och ut igenom munnen, som fastnar i ögonfransarna och som gör att man knappt kan ha ögonen öppna ens.
Men hemma öppnade jag ögonen och fotade lite självporträtt i det ljusa ljus som det vita vädret bildade i köket. Blev härligt rödvita foton tycker jag med min "Pac Man"ellosklänning och röda Gina TricotKavaj. Passande så här i  Alla Hjärtans Dagtider.

Svängde förbo Lindex
på vägen hem från skolan. Är sugen på en gul handväska och ett gult skärp, men jag gick därifrån med tre par trosor.
Kom även hem med en del nya pärlor som jag ska pyssla och designa lite med ikväll tänkte jag.
Men först - kaffemedvarmmjölochkanelsamtkardemumma och mackor - är helsåld på mackor nu...

146310-825
Kommentera 10 st

Kommentarer
Karin
2007-02-07 - 16:56:50

hahah rolig rubrik:)
å gott det såg ut med mackor som vanligt.. jag ska äta paj nu, haha som vanligt..

Anonym
2007-02-07 - 17:15:12

Vad fin du är!!!

PrettyInPink
2007-02-07 - 17:31:18

vilken fin & bra blogg du har..många "modebloggar" är grymt enformiga & trista. keep up the good work!

leopardia
2007-02-07 - 17:47:12

tittar bara förbi och lämnar en hälsning från thailand. kram på dig!

Malin
2007-02-07 - 19:26:52

det ser mumsigt ut =)

michelle
2007-02-07 - 19:50:14

Hej ! Jag undrar hur man kan ta en paint sak man gjort själv och sen sätta in som bakgrund eller top bild, föstår hur man gör med te.x google bilder, man kopierar adressen i adressfältet. Men hur gör man som sagt med paint bilder ? :)

Anna
2007-02-07 - 21:40:44

Karin: Mmm det var ju paj jag skulle köpa idag ju! Haha glömde. Det får bli imorgon =)
Kram

Anonym: Men tack! Vilken gudomlig kommentar!

PrettyInPink: Men tack! Det glädjer mig att höra. Har svårt att "placera in min blogg" i en genre..jag äslkar ju kläder, skor o väskor, men modeblogg? Jag vet inte, men jag vet inte vad annat jag ska klassifiera den som..försöker dock blanda mycket och ha så mycket personligt som det går..en salig blandning - precis som min hjärna i övrigt, haha. Kram!

Leopardia! Kram på dig med huney - hoppas ni har det bästast!

Malin: Vet du va? Det var väldans mumsigt =)

Michella: Hmm först o främst så känns det som ren "tur" när jag lyckas göra nåt med min bloggdesign, dels så gör jag en massa fel o gör om o gör om...
Sen är Paint ett program jag aldrig jobbat i...men för att ändra bakgrundsbild eller topbild så gör du precis som när du lägger in en bild i ett blogginlägg...du laddar upp bilden i inlägget, men publicerar inte utan trycker i verktygsfältet på "html"knappen och får där fram en text..kopiera det som börjar med "http://....och slutar med jpg".. och klistrar in i din stilmall annars rekommenderar jag dig att läsa Infosidorna på www.blogg.se
Good luck!

Johanna
2007-02-07 - 21:58:28

fina & härliga bilder på dig. Kram

Li Li Li Li Li
2007-02-07 - 22:26:25

Det var självklart jag som gav dig en komplimang innan...

Anna
2007-02-07 - 23:47:32

Johanna: Tack =)

Li: haha, den bästa man kan få komplimanger av ;)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: