GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Smink som ploppar i toan och Alla hjärtans DagBak

2007-02-13 | 14:52:50 | Vardag

146310-874
Mycket god lunch bestående av Grönsaksbiffar, grovt hamburgerbröd, amerikansk grönsaksblandning, min "egna dressing" samt färskpressad juice. Detta inmundigades och smaskades på efter en timmes promenad - en väldigt halkig och slirig promenad, och jag tittade på Sex and the City medan jag åt.

Jag är inne på tvättmaskin nummer 3 och 4 och jag har inhandlat lite ingredienser till Alla Hjärtans Dagbakning.

Jag har satt upp självhäftande krokar ovanför handfatet, nedan för det lilla skåpet , i badrummet för att om möjligt få bättre ordning...Jag är en sådan där som ställer allt jag använder i sminkväg på en vecka på handfatet plus linsvätska, tandkräm, ansiktstvätt, tvål och minst en body lotion. Vilket ofta resulterar i att det ramlar ner på golvet, går sönder, ploppar ner i toalettstolen jag glömt stänga locket på och ett antal svordomar.
Nu vill jag bara ha lite snygga små neccessärer och korgar med handtag att hänga på krokarna och sedan lägga allt krimskrams i dessa .
Kommentera 6 st

Kommentarer
Ally
2007-02-13 - 15:09:07

Mm, det såg supergott ut!

Regina
2007-02-13 - 15:19:02

det såg nyttigt och bra ut ;)

ida
2007-02-13 - 15:51:29

åhh vad gott!

Julia
2007-02-13 - 16:18:47

Det var inte det jag menade. :)

Jag menade att när jag är inne på Picasa2 så när jag tar en bild och vill göra en fotoram runt om den så trycker jag på collage ok. Sen när jag har gjort det så kommer bilden till höger eller vänster men jag vill ha den i mitten. lite svårt att förstå kanske?

Lovely Li
2007-02-13 - 16:36:18

Bra, nu har du full koll på vart man hittar smart-förvaring-grejerna plus att du är expert på att trolla bort krims-krams! Perfekt! För jag ska nämligen fortsätta jobba på min nya karriär som leva-i-bättre-harmoni-med-mina-saker-människa!

Ska jobba för att kunna hinna komma upp... det kan bli tufft, men jag får jobba på! Kram!

Anna
2007-02-13 - 19:40:53

Ally:Skulle gärna ha bjudit dig =)

Regina: Ja jag inbillar mig att det var en nyttig lunch ialla fall..skönt att du anser det med, hihi

Ida: Det var gott också!

Julia: Aha..då förstår jag..även om jag inte använt det pogrammet.

Lovely Li: Hm full koll är nog en enorm överdrift..hehe. Men jag tror jag ska försöka haka på i din nya livsstil =)
kram o hoppas vi ses nästa vecka!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: