GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Se här intresseklubbar! Anteckna detta!

2007-02-22 | 23:30:27 | Egocentrerat&Vardagligt

146310-975
Fick en utmaning nu ikväll från en nybörjarbloggerska; Lotta, att göra en liten presentation utav mig själv. Och det kan jag ju göra, med lite tillhörande personliga bilder .
Here it goes, även om det kanske inte är några större nyheter;

Namn: Anna Larsson - lika tråkigt och platt om toapapper..

Ålder: 25 ( hey..what happened?)

Hårfärg: Naturligt väldigt blond men de senaste åren väldigt slingat, platina, röd/svart och en period nu senast som brunett...på väg mot blondie igen..

Ögon: Fått höra att jag har "vargögon" men aldrig fattat vad det betyder...? Isblå eller gröna beroende på väder och vind.

Familj: Mamma, Pappa, Storebror, Sambo och fyra katter, som dock bor hos mina föräldrar...ja katterna alltså, inte sambon.

Uppvuxen: Tidaholm

Plugg: samhäll på gymnasiet, engelska vid stockholms universitet, Statsvetenskap A+B, Litteratur A+B, Kreativt Skrivande  I+II, Europakunskap, Politisk filosofi, Skriva Baskurs, "Vanlig" filsofi vid Skövde högskola, Grafisk produktion, Text- och bildkommunikation - Hellidens folkhögskola.

Jobb: Pluggar Yrkesföreredande Konstnärligt Fördjupningsår...annars har jag arbetat som lokalvårdare, receptionist, kontorsarbete, fabriksarbete, telefonntervjuare samt lite allt-i-allo i en Kontorsbod.

Intresse: Foto! Illustrera, Text och ord, glossiga tidningar, WOW, fika, Shopping, Bloggen, läsa böcker, lyssna på musik, åka på konserter och festivaler, Skor, inredning,Marilyn Monroe, politik, grubbla, promenader...

Personlighet: Grubblande snäll blyg exhibitionist tillika svartsjuk sorgsen men ändock sprallig och humoristisk självhatare som älskar sina nära och kära mest av allt. panikattacker och stora ångestportioner blandas med skratt, ovett och imitationer av olika slag.

Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: