GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

sallad utan sallad och råttorna dansar balett

2007-02-12 | 14:03:49 | Smyckesdesign

146310-865
Har nu tagit lunchrast i städandet. Det blev en hemagjord, lite annorlunda tonfisksallad:

* Salladstonfisk
* Keso
* Salsasås
* Lupinfrön
* Kokta ärtor och majs
* Champinjoner
* Soltorkad tomat
* GI-bröd.

Glömde helt bort vanliga tomater, paprika, gurka och sallad i salladen.

Jag har dammat som en dåre här hemma. Fan vad äckligt det var bakom datorerna och i en del skrymslen och vrår. Dammråttorna riktigt bosatte sig i näsan på mig och när jag nös dansade de balett.

Hmm vill måla sovrummet syrénlila eller gråblått, hallen helt vit - nu är det murrigt gul med typisk standardtapet för standardlägenhet med en ful blommig standardbård. Sovrummet har någon konstig hmm hudfärgad färg..bläsch!

Nu måste jag snabbt som attan hitta en fet handkräm innan mina händer skrumpnar ihop.
Skurvatten - not glamour at all.
Kommentera 8 st

Kommentarer
malin
2007-02-12 - 14:29:03

såg gott ut!!

Annika Marklund
2007-02-12 - 14:55:48

Åååh, nu blev jag hungrig...

Yonna
2007-02-12 - 15:11:14

Ser väldigt gott ut! Står själv och gör lunch just nu :-) Bulgur med quorn och bönor. Ska slänga i någon grönsak också för nyttighetens skull ;-)

Låter härligt att måla, det vill jag också göra! Typ mönster mot en vit vägg, mönster i... kanske lila [filosoferar]

Hadet bra!

Anonym
2007-02-12 - 15:50:23

Jag behöver HJÄLP!! Jag har tonat håret lite mörkare för sisådär 2 månader sedan. Det skulle bara hålla i 6 veckor men sitter ändå kvar...mystiskt. Iallafall så vill jag ha ljusare igen, och undrar om ni tror det skulle funka att tona över med en ljusare nyans?? Eller tror ni det blir konstigt? Svara gärna i min blogg.

Anna
2007-02-12 - 17:23:49

Malin: ahh det var ganska så gott

Annika Marklund: Då hoppas jag att någon bjudit/gett dig mat bums!

Yonna: Åhh det lätt supergott alltihopa du skulle äta - me likey. Mm jag vill verkligen göra om här i lägenheten men det är lite svårt med hyresrätt och en konservativ hyresvärd med tråkig ful smak..
kram

lollizfashion: ihh can't hep ya there..kan inget om hår direkt...

caroline
2007-02-12 - 17:55:13

det såg gott ut ! :P

angelica
2007-02-12 - 18:57:38

gott! :)

Anna
2007-02-12 - 19:19:42

Caroline: Det var det också..hyfsat iaf...men pizzan senare var godare.

Angelica: Yep!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: