GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

så fick Grease en helt ny innebörd...

2007-02-18 | 20:34:44 | Vardag

146310-922

Haha, sitter här och skrattar för mig själv åt min nya "insikt".. Grease..en ganska så ytlig, men ändock hjärtlig film. En la-la-la-lafilm i glada färger med sång och dans fick mig att helt byta sinnelag ikväll och "se" saker jag aldrig sett förr.

 Jag tror inte att jag har sett Grease på minst tre år...så länge som jag och Stefan snart har varit tillsammans. Och för första gången , grundat på "Danny Zukos" beteende, fattade jag varför Stefan agerat som han gjort ibland och jag insåg också hur mycket den killen egentligen älskar mig och hur mycket han är villig att göra för mig.

jösses...Grease...haha.

Dessutom ber jag om ursäkt för mitt långa förförra inlägg...har funderat på att radera det, men det får ändå stå kvar för att det är ju så jag känner ibland, det är ju precis så dum och självupptagen jag är ganska ofta. Det är en del av mig precis som att det är en del utav mig som just i detta inlägg känner tacksamhet gentemot alla peppande inlägg/kommentarer jag får...fortfarande inte en enda taskig..bara en påminnelse om att jag kan såra och det vet jag...och ber om ursäkt för.

Jag är oerhört glad att jag har den bästaste mamman, pappan och bror.
Mina få nära vänner.
Mina katter .
Min pojkvän, som alltså jag vet skulle göra allt och lite till för mig. Wow.

Jag är lite gladare nu..försöker tänka positivt igen, efter en väldigt stor svacka idag, men nu klättrar jag upp igen..försöker...för det var ju det jag skulle göra i år. Inte ta någon skit. Varken från andra eller från mig själv.
Kommentera 9 st

Kommentarer
Nadia
2007-02-18 - 20:54:35

inte för att det här har nånting med saken att göra men såg att du hade skrivit att du kunde hjälpa till om man ville ha hjälp med designen på bloggen? ;A

Karin B
2007-02-18 - 20:56:41

Älskade vännen.....jag vill bara att du ska veta att du alltid kan prata med mig. Jag kanske inte kan ge några bra råd, men jag kan iallafall lyssna. Jag är gärna din ventil, vad det än gäller. Puss.

Jeanette
2007-02-18 - 21:09:57

Näe..man skulle inte acceptera att andra var så elak mot en själv som man själv kan vara..

Ofelia
2007-02-18 - 21:22:13

Sådärja. Det är så här vi vill ha dig. ;)

Du är söt!

Lottis
2007-02-18 - 21:29:25

Tack för kommentaren. Den värmde... Hmm... just nu är det riktigt mycket ebb i min plånbok, så jag får nog nöja mig med att titta... Kram tillbaks!

Anna
2007-02-18 - 22:24:12

Nadia: Japp, om jag kan hjälpa gör jag gärna det.

Karin B: Jag vet det, du är ju min charlotte-carrie-samantha-miranda ju...men med dig blir jag oftast glad så då behöver jag inte ventilera ledsamheter =) Puss på dig min bästaste älskade vän.

Jeanette: Nej, det är precis det..men man kanske känner sig snällare om det är en själv man är elak mot o inte andra...ven om det är lika illa..egentligen..

Ofelia: Åhhh, men tack! Vilken guldkommentar! Tackelitack! Kram!

Lottis: Jag är glad att du vill titta =)
Usch ja känner igen det där med plånboksebb.
Kram

Nadia
2007-02-19 - 13:22:52

gud va roligt :p
du kanske kan adda mig på msn eller ska jag ta det med designen här? :p

Anna
2007-02-19 - 14:47:40

nadia: jag har inte fått msn att funka på min nya dator...om det kanske har med windows vista att göra eller nåt..vet ej...men du kan maila mig på [email protected] så kan vi ta det där.

Nadia
2007-02-19 - 16:26:33

sure, är hur glad som helst för all hjälp jag kan få :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: