GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Presenttips och snygg design...å så en fikafrukost.

2007-02-08 | 09:19:10 | Lyx

146310-832
Mmm min frukost var riktigt mysig och god! VArmt kaffe, välsmakande kanel och smältande mjuk choklad i dietbaren...MMmm älskar när frukost känns och smakar fika! En bra start på dagen.

Ett armband och två par örhängen är redan gjorda - bild kommer snart

Har annars fastnat på sidan www.omslagspapper.se där du som är extra pysslig, "scrapbookig",  är ge -bort- en-presentsugen  (roligt till Alla Hjärtans Dag för extra personlig present) eller helt enkelt bara gillar en rolig annorlunda grej, men inte vet vad du ska göra med alla dina bilder kan göra ditt eget presentpapper!

Min klasskompis Caroline visade upp sina igår och det var faktiskt jättesnyggt!

Dagens snyggaste design står dock en del omslag Suede hade till sina singlar tillhörande plattorna Coming Up och Head  Music..och då särskilt första singeln Electricity (från Head Music). Så läckert!
Kommentera 3 st

Kommentarer
Sweetheart
2007-02-08 - 11:31:00

Vilken söt groda :D Och jag älskar de där blå burkarna med måne och stjärnor på, så fina :)

Anna
2007-02-08 - 20:20:13

Sweetheart: Ja, jag älskar den grodan...köpte den till sambon i julklapp - det är en sparbössa...men jag anser den vara min hihi.
Hmm de burkarna har jag haft i snart tio år tror jag..de har flyttat med mig lite överallt =)

Kimuna
2009-06-19 - 07:53:54

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: