GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

på jakt efter baggy jeans - help!

2007-02-15 | 10:03:12 | Klädfunderingar& Önskeoutfits

146310-899146310-898Dessa två par jeans fann jag nyss på Haléns hemsida. Det första paret är i 3/4längd och kan bli helfel på mig eftersom jag har så enormt korta ben (vi snackar taxben fast med elefantomkrets..inget ont om taxar eller elefanter dock) och de andra kan man välja benlängd på...de första kan vara snygga med flipflops på sommaren och ett enkelt vitt linne. De andra kan vara snygga med kängor, sandaletter, sneakers, toflor och linne eller tee....men så är det ju postorder och Halens har jag aldrig testat heller..kan ju lätt se hur billigt och töntigt ut som helst...hmmm.

Jag vill verkligen ha " de pefekta baggy jeansen"...var kan man leta efter det? Har ni några jeanstips utöver redan nämnda Halens och klassiska H&M där jag tittar var dag?

Kommentera 11 st

Kommentarer
Karin
2007-02-15 - 10:38:52

jag vill också ha ett par.. tror det finns sånna som är "lite dyrare".. på Hm har jag inte hittat nåra iaf..

Jacqueline
2007-02-15 - 10:56:32

Jag köpte mina baggy-jeans på Jack & Jones, o är riktigt nöjd :)

Lovely Li
2007-02-15 - 11:24:35

Ska jag vara riktigt ärlig så är de bästa (min högst personliga åsikt) baggyjeansen från Levis... Ja, jag vet att de är svindyra, men jag tycker att de är värda sin prislapp, har flera baggyjeans som jag haft i många år, det är rejäla grejer!

Ska bli roligt att kika in i din lägenhet IRL!!! Nu ska vi ut en sväng! Hörs sen!

angelica
2007-02-15 - 11:48:02

Replay brukar göra fina baggy. Jag har tre par ;)

Lollo
2007-02-15 - 13:43:01

Jag har ett par baggy från Gul & Blå. Riktigt snygga!

Anna
2007-02-15 - 16:04:15

Karin: ja jag har nästintill blivit besatt av tanken på att finna de "perfekta baggy jeansen"...för det funkar inte med ett par gamla jeans som blivit för stora...för av nån märklig anledning känner jag migg tjockare av " för stora plagg"...???konstig känsla...utan det ska ju vara jeans som är fit..men baggy.


Jacqueline: jack &Jones? jaha..har de tjejkläder där eller tog du "killjeans"? Tack för tipset?

Lovely Li: Tja det är riktigt ärlig jag vill ha dig serru :)
Hmm min lägenhet är inte så jäkla rolig...just nu luktar den konstigt....
men nu är det snart bara en vecka kvar tills du SKA vara här!

Angelica: Aha..det ska jag kolla upp! Tack!

Lollo: Ok! Tack för tipset, det ska jag kola om jag får möjlighet! Kram

Anonym
2007-02-15 - 20:06:31

Levi's gör alltid snyggast.
En aning för stora Tiger Jeans blir också alltid assnyggt.

Anna
2007-02-15 - 20:23:00

anonym: aha...tackar för tipset =) Ska kolla det, kram!

tulsa
2007-02-16 - 09:21:06

Kolla in acnes tjejmodell "hug". den är baggy men tajtare i benen.. hur snygg som helst om man vill ha baggy men inte jättestora.

stina
2007-02-24 - 15:40:48

håller med angelica, Replay har helt klart de skönast baggy jeansen du kan hitta! vill du inte lägga allt för mycket pengar på dem, så kan det vara bra att leta på rean! happas du hittar några som passar!

Anna
2007-02-24 - 17:37:39

tulsa: ok, tack för tipset! Ska kolla upp det. Kram!

stina: synd bara att jag nu är satt på shoppingförbud...*sucka* men tack för tipset! kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: