GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Outdoor fresh Indoors..

2007-02-22 | 09:22:05 | Vardag

146310-963
Det luktar fräscht av sköljmedel i hela lägenheten. Tvättade ju igår tills jättesent ty tvättmaskiner och torkskåpen här är minst sagt inte alls bra...så nu står det sådana där stoooora plastbags från Ikea i hallen samt tvättkorgar och sprider doften av "Outdoor fresh"..ahh älskar doften av nytvättat.
Dock verkar det inte så fräscht att vara ute idag. Snö, blåst och minusgrader...uscha, kommer bli svårt att motivera sig till en promenad idag...menmen det räcker väl att se mig i spgeln i och för  sig så är det motionsmotivation nog.

Har i alla fall myst här i sofan en stund iklädd min svarta jättemysiga morgonrock, kaffemedvarmmjölkochkanel samt en Nutrilette Browniebar.

Idag måste jag dessutom fixa en massa utskrifter på foton och illustrationer jag gjort den senaste månaden..min mentor ville se allt samlat imorgon och gärna i större format...Hmm inte så lätt ju..har dessutom inte pengarna att skaffa fram en massa A3utskrifter på alltihopa även om jag själv känner att det vore kul att se det i större format än A4 eller dataskärmen...Hmmm..damn.

Nu ska jag kolla lite på Tv-shop och sucka lite.
Kommentera 5 st

Kommentarer
Yonna
2007-02-22 - 10:37:34

Ser lika gott ut som vanligt :-)
Hoppas att du får en skön dag! Kramar

Anna
2007-02-22 - 10:50:56

Yonna: Önskar dig detsamma dear!
kram!

eliza
2007-02-22 - 18:05:36

ser ut som ett gott mellanmål=)

Anna
2007-02-22 - 19:22:32

Eliza: Nej det där var min frukost - latte o nutrilette brownie =)
kram

Viljarana
2009-08-12 - 07:44:32

Hi, nice site! Keep up the good work!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: