GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Mer mys now i min nya myshörna.

2007-02-12 | 17:19:44 | Vardag

146310-866146310-867

























Nu får det vara färdigdammat, slutskurat, done dammsuging och no more mopping för idag. Fortsätter imorgon med elak tvättid, mer slängande av gammalt skräp, in och utsortering av av saker i mappar och förvarngslådor..mer inredningstankar.
The last finish touch för idag ur ren städ/göra iordning/fixa till-synpunkt fick bli att spika upp mina älskade silvriga, trådigt taggiga julstjärnor på väggen bredvid min Marimekkofåtölj. Det såg allt lite dumt ut att ha dom i fönstren så här års, men på väggen, där vid den snyggaste fåtöljen kom de till användning på ett nytt sätt! En riktig myshörna. Och just mysigheten vill jag jobba på i denna lya. Mer mys now!
Blev för övrigt nöjd med all frigjord yta jag lyckades få till i datarummet genom lite lätt ommöblering och upp med en del saker till förrådet.

Men nu är denna bloggare trött och vill helst av allt bara bli ompysslad och serverad en kaffemedvarmmjölk och insmord med en underbar lovely handkräm...
Fast jag har visst lovat att baka egna Dinkelpizzor till mddag ikväll...
Oh well, det är ganska lätt fixat, går snabbt och är ju så jädrans gott!
Kommentera 8 st

Kommentarer
Julia
2007-02-12 - 17:53:48

Är det hemma hos dig eller? Det ser ju jättemysigt ut. =)

Anonym
2007-02-12 - 18:24:56

Hej igen! Tack för kommentaren :-) Vilken läcker stol. Blev snyggt med stjärnorna oxå, men kolla bara så att det inte blir kortslutning i dem. Det blev det i en av mina, den smälte totalt... =/

Lottis
2007-02-12 - 18:25:49

Åh, vad kul blogg.se är ibland... =/ skrev mitt namn och heeela bloggadressen i kommentaren över, men icke... I alla fall kom den från Lottis.

Jessica
2007-02-12 - 18:37:16

Tänkte bara höra om du inte kan lägga ut receptet på dinkelpizza i din blogg, lät gott och nyttigare än vanlig pizza?

Karin
2007-02-12 - 18:52:38

ååå det såg verkligen mysigt ut:)

Anna
2007-02-12 - 19:13:33

Julia: Ja det är hemma hos mig/oss, i vardagsrummet. mm jag blev nöjd ed stjärnorna där. Tack!

Lottis: Aj då..hoppas mina stjärnor överleve..har haft dom i lite mer än i ett år.
Ja, jag råkar ständigt ut för att min adress o det där försvinner *grr*


Jessica: Done and done! Bon Appetite!

Karin: Åh tack! Vad kul att du tycker det - du som verkar vara the queen of mysigness!

Elin
2007-02-12 - 22:28:38

Grymy mysig myshörna ^^,

Anna
2007-02-12 - 23:00:29

Elin hihi tack - ja den känns jul-fast-intejul-mysigmysigmys.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: