GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Love is in the hair

2007-02-01 | 22:36:40 | Illustration/Teckning/Konst/Design

146310-779

Ujuj vräkte i mig Polly i den rena glädeyran som uppstod i att jag ska få köpa mig en lap top imorgon.
Och jag vräkte i mig Polly igår...Hmm...menmen whatever..de är ju så goda! Tvingade med mig Angelica ut på en kvällspromenad, precis som igår efter Pollysvullandet, och det var skönt. Vi köpte lattes på Statoil, men locken till muggarna var för små vilket resulterade i lattespill över hela Angelicas kappa och min jättelånga rosa halsduk bär nu en konstant stark javadoft. Söligt gott.

Känner mig fortfarande jätteuppåt efter mentorsamtalet också...att jag ska fortsätta i det flöde och med de grejer jag är inne i nu..bara låta det ske. Därav ännu en oigenomtänkt illustration i Photoshop.

...är hungrig...
Kommentera 1 st

Kommentarer
pernilla
2007-02-01 - 23:07:17

polly är gott, och laptop är sjukt skönt och bekvämt att ha :D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: