GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Jordgubbar, paket och muffinsbak

2007-02-14 | 12:26:37 | Vardag

146310-882
Nu har jag storhandlat en massa för många pengar, det var tungt och korgarna var fulla...ändå kändes det inte som jag handlat någonting alls när jag kom hem och plockade upp allting..Strange.

Men här på bilden bredivd kan ni se en del av de färggranna och glada inköpen.
Jordgubbar, yoghurt, frukt och juice, guacamole och fullkornspizza, quornprodukter och euhm...godis..

När jag kom hem, med tio meter längre armar ( ty kassarna vägde bly) satt det en H&Mpåse på dörren och så kom jag ju på att jag fick en andra sms-avi från Ellos igår som jag inte hämtade ut...

Så i nästa inlägg kanske ni får se vad dessa paket och påsar innehöll samt bild på nybakade otroligt fina brunrosa muffins!



146310-881
Kommentera 8 st

Kommentarer
Karin
2007-02-14 - 13:09:58

haha du och jag borde vara smällfeta med tanke på hur mycket gott vi äter:)

Yonna
2007-02-14 - 13:10:34

Ojojoj, vad spännande! Vill veta hur muffinsarna såg ut OCH vad som gömmer sig i paketen... Väntar med spänning!

Anna
2007-02-14 - 13:13:49

Karin: haha, men du tränar ju som en galning så du förbränner ju allt plus lite till hela tiden..det gör inte jag...så är jag ju inte jättesmal heller..
men men =) Haft en trevlig dag hittills?

Yonna:Yonna: Haha snart så..snart kommer bilder ;)

Karin
2007-02-14 - 13:17:53

haha äh, du ser också smal ut faktiskt:)
ja trevlig trevlig! bara bara pysslat här hemma, ritat, lyssnat på musik, skrivit och sånt "karin-stuff", men nu kommer snart en kompis hit så ska vi ner på stan å fika å kika runt som vanligt:)
dudå?

ja vet, sorgligt värre.. jag tyckte hon va superbra! Stod ingen anledning eller så.. bara 30 år tror jag hon var..

issa
2007-02-14 - 13:45:50

du tar så fina bilder! man blir sugen på allt när man läser din blogg:P ser fram emot muffinsbilder och klädbilder senare:)

Gabbi
2007-02-14 - 14:36:37

Åh neverstop! Det är ju helt galet gott!!

Anna
2007-02-14 - 16:33:44

issa: Tack så mycket! fotografhjärtat bankar hårt för sådana komplimanger =) Nu finns bild påmuffinso klänningar. Kram!

Gabbi: Ja vsst är det! neverstop är en av mina absoluta godisfavvisar sen barndomen =) kram

Torkel
2009-04-29 - 11:00:05

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: