GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Hi, we are from Vogue magazine..

2007-02-01 | 13:26:15 | karriären och drömmen om en

146310-776

Anna, gladly poses in front of the camera in her kitchen where she offer us tea and sandwiches, coffeewithwarmmilkandcinnamon and talks about her work as an photographer and her up coming novel.
She  is quite busy trying to get just one of the projects/ideas/passions/images/words that flies around in her  blonde head in to something real..something she can touch, 
 "it is really bubbling inside of me but I seem to have trouble with putting my dreams and ideas in to something I can say - Hey look at what I've done!", she says one second staring out the window, next second bursting into a great  loud laugh just to look dead serious shortly after .

..........

Ja så här wackoknäpposillytöntig är jag..jag fotar mig själv, lite porträtt, sätter ihop dom och låtsas att jag är känd och att stora tidningar gör reportage om mig...fast i verkligheten skulle de ju vara skrivna på en bra engelska då...fast å andra sidan i verkligheten så är jag ju inte känd eller blir intervjuad över huvud taget..
Så löjligt eller patetiska försök till engelska..it is all in my head...and blogg..




Kommentera 5 st

Kommentarer
Sofia Style
2007-02-01 - 16:11:25

skithärligt ju! Jag älskar "knäppa" personer, kolla in denna blogg för en skön tjej www.sannab.se Jag tror du skulle gilla den!

Ilona
2007-02-01 - 17:21:50

Du borde inte prata illa om dig själv.

Anna
2007-02-01 - 19:14:43

Sofia Style: Haha vilken tur..då vet jag att du gillar mig då för jag är ju skitknäpp =)

Ilona: Hmm..tja..jag gillar ju inte mig själv något vidare..men i det där inlägget var det väl bara en stor portion självdistans och skratt..kanske lite försvarställning med..har sett så himla många bloggare som får så mycket taskiga kommentarer...jag har inte råkat ut för det (peppar peppar) men jag kan tänka mig att just ett sådant "egoinlägg" kan råka ut för sådant...hmm långt svar detta på en kort kommentar.
kram

kina
2007-03-27 - 22:06:01

Jag blir så imponerad av dig. Verkligen! Har just i afton upptäckt hela bloggdjungeln (har tidigare mest läst vänners bloggar) och inser att det finns så många tankar där ute.. Självdistans måste man ha, annars kommer man ingenstans. Du kommer att komma långt!

Keep up the good work (och engelskan din är great)
//kina

Nicolasaurora
2010-02-18 - 11:30:25

NICE AND WONDERFUL SITE


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: