GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Glamourkokbokens omslag..

2007-02-27 | 23:29:11 | Foto/Fotografering

146310-1018


Tror inte att mitt bokomslag till "Glamourkokboken" kommer att se ut så här...men jag vill att det ska vara rosa...och blankt....kanske inga foton eller bilder alls på framsidan...eller någo helt annan slags bild, I dunno..

Funderar mycket på titeln också.
Just nu har jag fastnat för " Smoothiesynder och Lattelättja"...
Andra titlar jag har i åtanke:

* Kaffemedvarmmjölkochkanel
* Gourmetgrubbel & Brödbekymmer
* Lattelyx & Skönsmoothies
Kommentera 11 st

Kommentarer
Emilia
2007-02-28 - 00:37:07

Sköna titelnamn. Men det beror ju på vad du ska ha recept till :)

Fröken Singel
2007-02-28 - 00:38:54

Smoothiesynder och Lattelättja låter helt klart bäst! finfin titel! :)

Anonym
2007-02-28 - 00:43:18

cool blogg

Pernilla
2007-02-28 - 00:44:58

alltid lika fina bilder :) skitbra titel på boken! men då låter det mer som om det bara är drycker typ, smoothiesynder, lattelättja och sen något 3.e nyckelord som har med lite matigare saker att göra kanske? :)

Pernilla
2007-02-28 - 00:45:47

alltid lika fina bilder :) skitbra titel på boken! men då låter det mer som om det bara är drycker typ, smoothiesynder, lattelättja och sen något 3.e nyckelord som har med lite matigare saker att göra kanske? :)

Juliana
2007-02-28 - 01:40:41

Jag röstar på Smoothiesynder & lattelättja. Låter klockrent :)

Lotta
2007-02-28 - 08:05:52

Håller med föregående talare... titeln som nu finns på omsalget är grymt bra!!!

Sweetheart
2007-02-28 - 08:28:47

Åh, jag kan precis tänka mig omslaget! Kaffemedvarmmjälkochkanel är verkligen du, men det förslaget du är inne på nu låter kanon! :)

leopardia
2007-02-28 - 14:12:25

jag röstar på Smoothiesynder & lattelättja :)
är svag för allitterationer...
jag lyckas inte få fram startsidan på bloggen i min läsare... skumt, för det verkar ju andra lyckas med... men jag söker helt enkelt på mode för att komma vidare...

Anna
2007-02-28 - 20:04:15

Emilia: ja jag ska ju göra en egen liten kokbok..en glamourkokbok...på ett humoristiskt sätt med alla mina bilder...

Fröken Singel: Ok, ja jag gillar det med =)

lipglossgirl: Tack så mycket =)

Pernilla: MMm du har alldeles rätt...Smoothiesynder, Lattelättja och Pizzaproblem kanske?haha Kram!

Juliana: hihi ja det lutar åt den titeln i alla fall =) kram!


Lotta: Tack gumsi =)!

Sweetheart: Mmm jag gillar ju kaffemedvarmmjölkochkanel och jag skriver det ju nästintill var dag...ja varje dag faktist....Kram!

Leopardia: Blogg.se krånglar medgamycket ibland...jag får inte fram en del kommentarsfält alls för att kunna svara...
Puss på dig min gurka!

Lisa
2007-02-28 - 22:32:29

Rolig idé! Men om jag skulle skriva så skulle jag välja bort ordet synder, en smoothie är ju knappast en synd tycker jag :). Men jag gillar verkligen dina ordlekar! Kanske boken skulle kunna heta Smoothielyx och lattenjutning? Skippa alla negativa anspelningar till de recept som ska vara i boken så är det ju en alldeles strålande idé!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: