GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Friday at last!

2007-02-23 | 01:07:10 | Illustration/Teckning/Konst/Design

146310-978

Woohoo! Klockan är över midnatt - det är fredag! det är helg! Mys och god mat och muffins! Fast bra vpre det ju om jag kunde hålla mig till de ritade muffinsarna en helg...
Well Well.

Nu ska jag nog gå och nana. När jag vaknar blir det smoothie, kanske en solariestund och så får jag se om jag går på mentormötet eller ställer in/skjuter på det...känner inte att jag har så mycket att visa. Fast jag har ju fotat och varit kreativ varje dag, men jag vet inte vad jag ska säga om det just nu. Samt att jag inte fått ut nåt i A3format än..menmen det är ju skönt att bara prata också.

Hoppas  på en IKEAtripp i helgen, en dinkelpizza, långa lattepromenader med mamma, lite fotande, lite pärlande, inga ångestattacker what so ever.

Vad har ni för helgplaner/helgförhoppningar?
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: