GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Filmnostalgi infinner sig under städdrömmar...

2007-02-12 | 10:57:07 | Film/TV/Kändisar

146310-864
Håhåjaja, jag gick visst ut för hårt för tidigt i morses med städning och röjning för nu har jag mest suttit med Ole Henriksens anisktmask i nyllet och slösurfat i sängen.

Men jag ska snart dra igång igen...önskar bara att det var lite granna som i en tecknad film nu..eller som i de där fimerna jag såg när jag var liten som var både tecknade och "verkliga" - som "Dunderklumpen", "Mary Poppins", "Roger Rabbit" och "Sängknoppar och Kvastskaft"
där moppar, sopborstar och andra städting började dansa så kunde man själv bara  sitta bredvid och vissla eller leka med små sjungande tecknade fåglar och rådjur och allt städas utav sig självt.

suck..vad vore väl en bal på slottet...?
Kommentera 9 st

Kommentarer
Sabor
2007-02-12 - 11:37:21

Snyggt kollage ;)Hoppas du får en fin dag.Härlig blogg du har,snygga färger ;)

Sofia Style
2007-02-12 - 11:40:12

...helt underbar!

Yonna
2007-02-12 - 12:19:57

Dina koppar med kaffe ser alltid så himla goda ut!

Anna
2007-02-12 - 12:24:52

Sabor: Tack så mycket :) Fast det är inget kollage utan det är uppställt så, allt är en enda bild/foto.
Önskar dig en mysig måndag!

Sofia Style: Mmmmm.

Yonna: Hahha ja jag r så barnslig och måste göra dom så fina som möjligt så det känns lyxigt :)

Lottis
2007-02-12 - 13:02:56

Hej hej! Har följt din blogg ett tag och tänkte att det kanske är bäst att ge mig till känna... ;-) Idag har jag testat din kaffemedvarmmjölkochkanel, den var smarrig, så det blir det definitivt flera av :-) Ha en bra dag! Själv ska jag kurera min förkylning... Kramkram

Mia
2007-02-12 - 13:07:00

Ja så vill jag med ha det när det ska till att städas, städprylar som tar tag i det själv.
Ha det gott :)

Hanna
2007-02-12 - 13:29:32

antagligen alldeles tråkigt och dötrist eller... alldeles underbart... !
det är konstigt.. men nu skulle jag verkligen VILJA städa och fixa.. bara jag slapp plugga!!!

Anna
2007-02-12 - 14:07:27

Lottis: Då vill jag hälsa dig välkommen personligen och tacka´för att du följer min blogg =) Haha kul att du testat kaffegrejen...hoppas den värme och botar din förkylning. *krya på dig kram*

Mia: Mmm men inte en enda magisk städpryl så lång ögat kan nå *suck*

Hanna: Du får jättegärna komma och leka av dig din städlust här hemma hos mig så pluggar jag åt dig ;)

Madsselina
2009-06-29 - 08:23:54

Excellent site.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: