GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

En sådan där liten lista med små svar som säger en del..eller ingenting

2007-02-13 | 00:02:57 | Vardag

4 saker jag ser fram emot:
*Sommar med varmt väder
* Nästa csnutbetalning
* Att Li ska flytta hit
* Klassens och mins slututställning i maj

4 saker som irriterar dig:
* När saker som ska flyta på inte gör det
* Dammsugaren
* Acne/Bölder i ansiktet
* Tapeterna i sovrummet

4 saker jag säger ofta:
* Fan vad ful jag är
* Stefaaaan
* Jag är hungrig
* Jahapp

4 saker jag gör varje dag:
* Fotograferar
* Försöker
* Grubblar
* Förundras

4 saker jag har på mig dagligen:
* Krav
* Bh
* Foundation
* Roll-on

4 saker jag rör varje dag:
* Tangenter
* Vattenkokaren
* Mig själv
* I kaffekoppen

4 personer jag vill träffa oftare:
* Puck
* Byron
* Katten
* Tyko

4 band/artister jag har sett live:
* Suede
* Oasis
* Depeche Mode
* Judas Priest

Denna lista är svar på en utmaning som jag fick utav http://www.blueeyed.blogg.se/ , kul grej!
Kommentera 8 st

Kommentarer
Mikaela
2007-02-13 - 00:09:01

Kul. Har också gjort :)

Anna
2007-02-13 - 08:06:01

Mikaela: Va bra =)

Johanna
2007-02-13 - 08:07:13

rolig lista =) kram

Sweetheart
2007-02-13 - 11:35:01

Åh, har du sett Judas live!? Sweden Rock eller? Önskar så att jag var där när de splade... Men näe då, man var tvungen att jobba :(

Louice
2007-02-13 - 12:30:05

ooh, nice :)
Kul att du gjorde den :D
Ha det så bra :)
// Louice

Lovely Li
2007-02-13 - 14:26:29

Små svar som säger... massor!!!!!!!!!! Jag längtar efter dig dö-mycket också! Jag bara vet att vi kommer ha kväll efter kväll som kommer vara mysigare än den förra! Med pennor, papper, tyg, symaskin, du, jag, klister, kameror, din älskade laptop, min älskade minimac... ja och en massa gott att smaska på förstås, hur ska detta inte bli lyckat??? Det är ju redan givet! Snart kommer jag! Funderar på att komma upp fredagen den 23.e så att jag slipper sitta helt själv på min födelsedag... Stor varm kram! Kontentan av detta inlägg, jag ser också fram mot att "Li ska flytta hit".

Anna
2007-02-13 - 15:07:54

Lovely li: Men gud! är det sanning? Den 23?? det är ju nästa helg! Woooiiiiii! Fattar inte att du snart är här =)
Klart att du INTE ska sitta ensam på din födelsedag! Den ska VI fira ju! Fika, bubbel, fylla, svulla - whatever you want babe =)

mm du får stå för symaskinen o lära mig sy...blev utslängd från syslöjden på högstadiet...men jag tycker det är kul.
PUSSA PÅ!

Anna
2007-02-13 - 19:53:44

sweetheart: Jag såg judas i göteborg i mars 2005...men spelningen på srf året nnan ska ha varit bra enligt min sambo som var där...det han minns av den..haha


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: