GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

En mormorskänga och en fredagsbön till Elle och Veckorevyn

2007-02-23 | 09:38:53 | karriären och drömmen om en

146310-980
Ujujuj, nu har jag betalat alla mina räkningar, över halva studielånet redan borta - resten ska räcka till allt annat i en månad. Ujujuj *huvudvärk und huvudbry*..Har sörplat i mig blåbärste, kaffemedvarmmjölkochkanel och en smoothie.

Så snälla, nån liten tidning - Elle, Veckorevyn, Cosmopolitan, Glamour,Dalademokraten, Icakuriren...har ni inget litet frilansjobb till mig i form av snygga fotografier av mat, skor och smoothies?

Lite illustrationer kanske skulle smaka?
Copy då?
...snälla...?

Jag kan fota, bildbehandling, illustrera, göra goda lattes, städa en toalett,skriva lite, shoppa tills jag droppar,baka bröd...you name it.

Ingen som vill ha mig?
Kommentera 9 st

Kommentarer
Karin
2007-02-23 - 09:59:21

å varje gång jag besöker din blogg finns det såå mycket nytt fint att titta på,
Läste du att min kamera gick sönder igår? usch, drygt.. ska kanske ner på stan å kika på en system idag..

Kaxa
2007-02-23 - 10:13:01

Halloj igen! haha ja e likadan, senast inhandlade jag en hellokitty mössa på h&m:s barnavdelning..sambon kollade kanske eventuellt lite snett ;)

ja bara ääälskar rosa saker å "barnsliga" saker.. iofs älskar jag döskallar me men men.. =)

Jodå.. kolla borta vid soya.. ja tror den låg brevid hemtex..lääängst in fanns det massa rosa gulliga saker (tom lite döskallar) plus att dom hade mycke annat snyggt.

Keep up to good work!

Maria
2007-02-23 - 10:54:47

vad söt du är på din visningsbild :)

Ofelia
2007-02-23 - 11:42:36

Du är ju skitduktig (utan överdrift) på det du gör, borde således inte vara ngt problem att hitta nåt skojigt jobb. Men dessvärre söker de inte upp dig - DU måste söka upp DEM! ;) *pushar*

Kram på dig.

Emilia
2007-02-23 - 11:46:51

Härlig collage :)

Lovely Li
2007-02-23 - 12:31:09

Hej gumman!!! Vädret ställer till det lite, ska komma så fort jag bara kan!!!! Vi kan väl åka ihop till Ikea någon gång??? Om ett tag... När nya pengar börjar infinna sig på kontot. Har betalat räkningar på cirka 15.000, det du...

Anna
2007-02-23 - 13:14:03

Karin: Ja jag läste om din kamera och jag kan bara säga att det gjorde ont i mitt eget fotgrafhjärta...jag skulle känna mig så tom och handikappad om min gick sönder.
Roligt att du finner nytt här på bloggen. Kram på dig tjejen.

Kaxa: haha, jag tror sambon tittade snett med enbart kärlek i blicken åt dig och tänkte "det är så typiskt henne...hon är så söt".
Så det så.. =)

Maria: hihi men tack *rodnar*

Ofelia: Oj tack så hemskt mycket - kul att höra att jag är duktig...jo jag vet att jag får söka jobben..men jag vet inte ens riktigt var jag ska brja och hur just nu...några tips?
Kramar!

Emilia: Tackar!

Lovely Li: Ok...men kom NUUUUU! Jag åker gärna till Ikea....ska bara bli rik först..eller så kollar jag på när du spenderar...wohaa - 15.000...så mycket får jag inte ens i studiemedel på 2 månader..
kram på dig älskade du.

susanne/från Långtbortien
2007-02-26 - 21:39:28

Keep going!!!!
Cool sida coolt innehåll...
De e ju knäppa om de inte ger dig JOBB!!
Ha det bäst / S

Emilianjeanette
2009-10-12 - 13:10:50

Merci for all the wonderful writings


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: