GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Är dessa jeans baggy nog?

2007-02-13 | 23:37:49 | Klädfunderingar& Önskeoutfits

146310-878








Hittade dessa jeans i HM's webbshop nyss. Det är modell "Relaxed" och ska vara baggy...ser inte så jäkla baggy ut enligt mina baggymått mätt...men jag funderar ändå på dom...testa och prova...med vitt ribbat linne eller svart, rader av pärlhalsband runt halsen och handlederna, flipflops eller höga sandaletter och en scarves i håret samt stooooora Jackie O-brillor.


Annars sitter jag mest och blir överbarnsligt förtjust i massa konstnärsmaterial och pärlor på Panduros hemsida.

Kommentera 5 st

Kommentarer
J.
2007-02-14 - 07:05:42

Annars har dom haft ett par snygga baggy-jeans på stadium förrut vet inte om dom har kvar dom. Dom var jätte ljusa i färgen.

Johanna
2007-02-14 - 08:37:20

Kan nog bli jätte fint... men jag brukar tveka innan jag beställer baggyjeans på nätet... hur baggy de är är ju mycket beroende på kroppsform och sånt där... Väldigt svårt att veta när man inte provat...

Anna
2007-02-14 - 13:11:34

J. : Ok..tack för tipset...det fanns inte ens i min hjärna att jag kunde kika där =) Glad hjärtedag på dig!

Johanna: Jo..fast såär de det ju med nästan alla plagg egentligen tycker jag...mycket svårt att avgöra via en bild huruvida passform o sådant är...gäller inte bara jeans..även om det hör till det svåraste..det o bh:ar
kram

issa
2007-02-14 - 13:43:29

har också funderat på dem där men man vet ju aldrig.. fast det är ju Himlans lätt att skicka tillbaka när man handlar på H&M iallfall=)

Nikolaijennifer
2010-04-29 - 11:03:02

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: