GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

ahhh lovely morning latte!

2007-02-09 | 10:26:55 | Vardag

146310-844
Mmmmummakardemumma, oh vad det är gott med kaffemedvarmmjölkochkanel och en Dietbar med Browniesmak till frukost! It is  GRRRRREEEAATTT ! Som Kellogstigern alltid sa i reklamen förr i mina Kalle Ankatidningar.

Det är strålande solsken ute och snön gnistrar och tindrar som på ett julkort.

Jag sitter och kollar busstider till Skövde och kan verkligen inte bestämma mig för om jag ska åka eller ej..men det lutar mest åt ett ja...bara för att göra något kul.
Fast det är ju inte kul sedan med pengabrist...hmm.

Jag får se hur jag känner mig efter en dusch...

Men om jag åker så vill jag komma hem med

* Förvaringslådor
* Kanske en pedalhink till köket
* Nånting till badrummet kanske
* Duschkrämer till mig och Stefan

* Ett par baggyjeans - gärna helt gratis!
* Det där linnet med tigermotiv från H&M jag såg för någon månad sedan.
* Klänning
* Strumpbyxor..

Åh....
Kommentera 7 st

Kommentarer
emma
2007-02-09 - 10:42:08

Vad är det för dietbar du äter? Smakar den som vanlig choklad, eller känns den konstgjord :) ?

Anna
2007-02-09 - 10:54:17

Jag växlar mellan Nutrilettes Browniebar och Naturdiets Choklad..och visst..de kanske är aningen "grusigare" i konsistensen mot "vanlig" godischoklad..men jag älskar dom...att dricka te eller latte och äta en brownie känns precis som en fika till frukost och jag blir mätt =)
Ska du prova en ta Nutrilette..eller än bättre om du Hittar Atkins Decadencebar - den smakar verkligen chokladtårta!..men jag får sällan tag på den - liten stad förstår du.
kram

Yonna
2007-02-09 - 11:11:48

Kaffet ser väldigt gott ut!

Nora
2007-02-09 - 15:17:19

Jag tycker om dina bilder :)

Nora
2007-02-09 - 15:17:43

Från mig :)

www.aife.webblogg.se

Anna
2007-02-09 - 18:49:12

Yonna: Kaffet var mumma =) Min nya favoritgrej att göra här hemma som lyxighet.

Nora: Det glädjer mig att du gör det =) Kram

Steinarbenedicte
2008-11-25 - 10:42:57

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: