GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

åhh så God Damn Typiskt!

2007-02-13 | 17:03:45 | Vardag

Fick en sms-avi ifrån Ellos att mitt paket fanns att hämta på Ica förut. Så efter en sväng i tvättstugan passade jag på att gå de 75 metrarna til Ica, postade några Hjärtekort och hämtade så ut mitt paket. Dock var det ganska så litet för att vara allt det jag beställt - överkast, sängkläder (värst vad sängen blir ompysslad denna vecka), kuddfodral till prydnadskuddar, ljuslyktor o krokar å jag vet inte allt jag beställde.
Men det kommer väl en annan dag i veckan, tänkte jag och gick hem.
Packade upp paketet - endast påslakan och kuddfodralen.
Hann dock inte mer än sätta på alla kuddfodralen på prydnadskuddarna på sängen förrän jag fick sms igen...igen Ellos. Mitt andra paket ligger där också..GAHHH!
Men jag hämtar det sen...eller imorgon..vill ju inte få kassörskan att tro att jag är en shopoholic..eller glömsk heller för den delen.

Japp I-landsproblem som heter duga.

Men jag mår som en prinsessa (icke-rojalist som jag är) nu i sängen, bland alla fina kuddfodral i turkost, cerise och vitt med påsydda prickapplikationer på.

Och både prins och groda ligger bredvid mig..och snarkar som f*n.
Kommentera 3 st

Kommentarer
Mary
2007-02-13 - 17:25:24

hatar sånt, händer mig jämt med avi lappar haha

Anna
2007-02-13 - 19:37:32

Mary: Ok..damn, ganska så störande..faktiskt... =)

Anna
2007-02-14 - 14:01:03

Kan man inte få se resultatet av din "nya" säng? :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: