GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

A Smoothie morning with Marilyn

2007-02-17 | 11:13:28 | Egocentrerat&Vardagligt

146310-911
Ahh, lördag förmiddag, bästaste stunden på veckan? Det är slalom på tv:n, fast jag bryr mig inte, men det väcker en del barndomsminnen från att pappa sitter o hejar framför tv:n, man själv satt bredvid och drogs med i glädjen.

Jag lyssnar på min nya weepingskiva. Jag vaknade med en längtan efter att få lyssna på den och det är få skivor som ger mig just dom känslorna. Men härligt är det!

Min morgonsmoothie är uppdrucken och den bestod utav
* Päron/Ingefärayoghurt
* Färska jordgubbar
* Vindruvor
* Banan
* Krossat linfrö
* Psylliumfrön
* Friggs Exotisk Mangojuice
( och den innehåller en massa mer än bara mango..röbeta, paprika bl a)

Känns nyttigt efter fredagskvällens soffliggandesvullande framför tv:n...ujuj stackars magen..en dag kanske du blir fast och fri istället för lös och ledig...
146310-912
Kommentera 13 st

Kommentarer
Yonna
2007-02-17 - 11:36:19

Smoothien såg riktigt god ut! Måste prova göra en sådan någon gång :)

Spira
2007-02-17 - 11:40:42

"Fast och fri" låter lite motsägelsefullt. Och då låter "lös och ledig" mycket roligare!!!

:)

Ha en skön dag!

Sweetheart
2007-02-17 - 12:06:44

Du har väl fin mage?! Eller drar du in den ;) Du har alltid så fina bilder på din blogg, har nog inte sagt det, men tänker på det varje dag! :)

hanna
2007-02-17 - 12:44:45

LÖS MIN GÅTA!!!

Emilia
2007-02-17 - 12:57:01

Oh, jag måste också göra smoothie i dag. Med apelsiner, hallonyoghurt och hallon!

Anonym
2007-02-17 - 13:10:57

Hejsan!

Jag hoppas att du inte tycker detta är jobbigt men det
handlar inte om försäljning. Det jag har att erbjuda är helt gratis utan några dolda avgifter.

Du kan få allt från Dvd-boxar till presentkort på MQ, Vero Moda eller
varför inte Ikea? Eller Ps2? Eller vad sägs om en hemmabio? Helt Gratis!

Jag har gjort det och har hittills fått en sex and the city box med alla säsonger i form av en skolåda och ett Xbox!

Gå in på GratisGenerationen och bli medlem sen behöver du bara värva 7 stycken vänner efter att du
fullgjort två gratiserbjudanden, sen kan du bara sätta dig ner och vänta på ditt Xbox eller vad du nu väljer ;)

Det funkar verkligen, Jag lovar! Jag var själv rätt skeptisk men nu är jag helt såld!

Jag önskar dig Lycka till!

Mvh
Mia

Angelica
2007-02-17 - 13:54:35

Den smoothien ska jag prova, såg riktigt mumsig ut :)

anna
2007-02-17 - 14:30:17

Yonna: Det tycker jag defintivt att du ska göra - i love smoothies =)Tror det kan vara bra för dig med *kram*


Spira: Jag vill vara fast om magen så jag blir fri från självhat o dumma tankar...nu är jag lös i hullet o får ha lediga kläder...haha. Önskar dig en bra lördag! kram

sweetheart: Haha nej jag drar inte in magen där..men daller kommer inte med på stillbild ;)
Åhh tack! Jag älskar ju att göra "fina" bilder så en sådan kommentar värmer som en het juldag =)
Kram på dig!

Mia: Tack men nej tck...har kollat pådet där och det verkar vara så mycket "jobb"...?

Angelica: Det tycker jag verkligen att du ska göra, hihi, kram o trevlig lördag!

anna
2007-02-17 - 14:33:06

hanna: ska ta en kik

emilia: Happy smoothie day girl!

Modebladet
2007-02-17 - 15:21:20

MM, blev såå sugen på smoothie!

j
2007-02-17 - 15:51:52

just den tavlan på marilyn fanns på gekås;P jag ville ha den sååå mkt!!! vart är bilden ifrån?=)

anna
2007-02-17 - 16:27:12

Modebladet_ Smoothie is da shit ;)

j: Jag har en tavla med marilyn från gekås, i rödbruna färger.
Men bilden i min blogg är ett foto jag tog imorse på min smoothie tillsammans med ett vykort på marilyn jag köpte på en Marilynutställning på liljevalhs sommaren 2002.

Hannah
2007-02-17 - 21:31:45

PORR!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: