GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

julestök och julebök...köpte vi lök?

2007-12-21 | 13:14:20 | Egocentrerat&Vardagligt

800 kronor fattigare har Stefan och jag just kommit hem ifrån Ica med 5 kassar mat/godis/bakingredienser..och när jag packade upp allt och in i skåp och kyl så kändes det verkligen som vi lagt ut pengar på ingenting..Vad handlade vi? Vad hände? What What What?

Jag har gjort färdigt en julklapp till pappa och jag har fått en underbart fin julklapp på posten - kommer visa senare..blev i alla fall jätterörd.

Nu ska vi väl fortsätta småplocka och städa här...eller så kommer jag bara dricka julmust och äta upp allt godis..

Årets julkort och julklappsetiketter som jag gjort:


146310-3526

146310-3524


Jag älskar verkligen att göra fina julklappar och varje paket slår jag in omsorgsfullt..med en gnutta kärlek och en potion estetiskt sinne..
Kommentera 6 st

Kommentarer
ronnie
2007-12-21 - 13:32:41

haha de e ju precis det mn skaaaaa göra på julen! dricka must och käka godis när man har varit så himla kreativ och duktig som du!

go for it !

kramas

Maja
2007-12-21 - 13:48:36

Tankten var att du skulle fått klappen under fikat, men jag hade glömt den hemma. Stressiga mornar när man inte mår så bra, och en liten tös att hålla reda på, ja vissa saker kan då falla ur minnet. Eh, så länge det inte är ens eget huvud man glömmer hemma, så känns det överkomligt. Det var bara att stoppa ner klappen i kuvertet och posta. :) Brevbärarna är nästan som tomtar så här års! Jag är glad att du belv glad! Jag tyckte du var värd en liten klapp för att du är duktig, kämpar på med ditt företag och gör så bra jobb! kram gumman P.D. Dubbelespresso blev det för att jag hade huvudvärk. Annars dricker jag gärna latte! :) D.S.

Emelie
2007-12-21 - 14:13:21

Såå snyggt! Gulligt av dej att skicka mer ett kort med almenackorna :D Blev jätte glad!

Kram på dej och hoppas du har en bra dag!!!!!

Sweetheart
2007-12-21 - 14:17:51

Men åh så söta etiketter! Måste köpa några jag, kom på att jag saknar dem helt, inte så bra... Blir lätt fel då när det är dags at dela ut dem ;)
Hoppas du haft en fin dag gumman, kramis!

Kim
2007-12-22 - 01:03:34

söta etiketter. :) okej, vart ligger det hotellet? ja ska ta och slå in julklappar nu.. haha.

Kim
2007-12-22 - 01:03:55

söta etiketter. :) okej, vart ligger det hotellet? ja ska ta och slå in julklappar nu.. haha.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: