GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Hjärtetumme

2007-12-14 | 01:25:45 | Egocentrerat&Vardagligt

146310-3457

(foto: jag själv)

Åh...näe..har alltså inte kommit i säng än..
Sitter här med en kopp Gold Tea och försöker koppla av...
Det blir inte bra.
Det blir fel.
Och när det blir fel så känner jag mig kass.
Och när jag känner mig kass så undrar jag vad fan jag håller på med.
Jag - egen företagare - vilket skämt.
Mohahahaha
Usch.
Jag kan ju inte det här.
Jag har inte en jävla aning..

Jo det har jag.
Jag kan detta.
Bara inte just nu.
För nu vill jag sova.

Men istället blir det fel.
Och jag målar röda hjärtan på tumnaglarna..
Kommentera 1 st

Kommentarer
Martina
2007-12-14 - 08:09:56

Du verkar klara det ganska bra tycker jag!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: