GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

There's a light that never goes out

2007-08-29 | 13:35:23 | Illustration/Teckning/Konst/Design

Ajaj mitt huvud känns som om att det ska sprängas snart. Värker och bultar och jag fryser och är helt orkeslös...gick på en promenad förut och hela tide önskade jag att jag aldrig gått ut eller att den skulle vara över snart...buhuhu..
Känner mig bara ömklig och bläig och allt är en tråkig gröt..

146310-2176


( Illustration: Jag själv)

Hoppas jag kryar på mig och huvudet lättar på nåt sätt. För Stefan ska sluta tidigare så vi kan åka till Skövde i eftermiddag.
Han ska titta på ny data/kontorsstol och tja..idag är det ju 10% rabatt på H&M..plus att jag har en 20% rabattcheck..plus mina rabattcheckar på 500 kronor...
Det är ju  möjligheter till att bli en storfyndardag ju!! Nästan alldeles gratis dessutom!
Går ju bara inte missa det.

Lyssnade en del på The Smiths i Ipoden när jag "Slowerwalkade" förut...fan vilka bra låtar det finns på en del av plattorna.
Kommentera 15 st

Kommentarer
Fanny
2007-08-29 - 13:49:44

Hoppas du mår bättre senare , kramar!

Jessica
2007-08-29 - 13:52:11

Hoppas det blir bättre snart! o att du hittar nåt skoj på H&M =) jag hitta ingenting.. Men ska nog göra ett försök senare igen. Kram!

Linnea
2007-08-29 - 14:06:56

Kaffe sitter aldrig fel. Speciellt inte vid huvudvärk! :) Hoppas du mår bättre snart. kramar

Camilla
2007-08-29 - 14:18:06

Haha, jo lite grann!

Kitty
2007-08-29 - 14:18:36

Krya på dig tjejen! Du får ju inte missa shoppingen!

ERICA
2007-08-29 - 14:30:03

nejmen tack så mycket! haha eva longoria, det tar man ju verkligen som en komplimang :) tack ännu en gång ;D

madde
2007-08-29 - 14:34:26

hejsan!
tänkte besvara dina vovvefrågor dus krev i min gästbok.
douglas kostade 15.000kr men dom ligger mellan 15 o 20 tusen dessvärre.
men detta e juh en engångskostnad som man får tebax i en vän för livet.
en sån här blir...jadu, vet du hur stor en mops e?
sådär fast liiiiiiiite större, typ 10cm större.
lättskött e den ja, dock väldigt envis o man får ha mycket discipling som alla andra hundar förutom att denna ras (fransk bulldog) blir ett muskelpaket som vuxen o blir mycket stark.
långa eller korta promenader?
jadu...lite av både och faktiskt. som valp gället korta promenader, oftast bara på samma gräsmatta hela tiden då valpperioden bara ska innehålla sömn, mat, lek o kissabajsa.
sen e juh "måtten" av juh större hund desto längre promenader i stor sett för juh större hund du skaffa desto mer behöver dom röra på sig.
men en hund måste man aktivera på andra sätt än bara promenader...lydnad, disciplin o diverse saker.
du kan kika lite på olika hundraser på:
www.vovve.net
om du går in på "hundraser" o fransk bulldog o bläddrar bland fotona så ser du en jämnförelse i storlek me en rottweiler o en fransk bulldog.
=)
har du mer frågor så ere bara att skriva.
kram kram

ELLINOR
2007-08-29 - 14:41:59

Tänkte också glida förbi h&m på vägen hem!

caroline
2007-08-29 - 14:44:03

Taack :D
Dom heter Zelina & Fia :P

katrina
2007-08-29 - 14:45:05

Hoppas det blir bättre =)!
Jaa de är söta som fan men väldigt envisa ska jag säga ;)

Matilda
2007-08-29 - 15:08:28

hoppas du blir bättre :/ kram!

anna
2007-08-29 - 16:13:59

dina bilder kan verkligen spegla olika situationer som vi tjejer känner, i like 'em alot! :D

Maja
2007-08-29 - 20:07:00

Jag vet inte hur du får till det med den där bilden är jag idag i nötskal. :) Först den där med mensen och nu huvudet som sprängs...nästan. :) Men trevlig dag på sta'n blev det för min del ändå. Jag har liksom lärt mig leva med huvudvärk. Kram gumman

Mrs Harajuku
2007-08-30 - 05:11:47

Skitfin illustration, men tråkigt att du måste ha ont i huvudet! :(
Skickar uppiggande kramar!
Kram gumman!

Kajsa
2007-08-30 - 14:10:35

Oh don´t get me wrong, MJ kopiorna är superfina och jag skulle gärna ha dem själv. Men jag lovar, de där flickorna hade kunnat mörda mig för att få dem. Och så mycket behöver jag inte ett par högklackade skor som jag ändå har för små fötter för. :) Haha
Tack för peppingen, raring. Just nu är saker väldigt väldigt jobbigt. Och när det blir såhär jobbigt kan jag inte äta och då faller allting bara ihop. Men tack, din omtanke värmer!
Kramar


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: