GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Grönskande morgontimmar

2007-08-10 | 07:50:53 | Foto/Fotografering

Vaknade av att jag kände ett stirr...Någon stirrade på mig.
Det var Stefan.
Fullt påklädd låg han och stirrade på mig. Han var redan uppe och klädd för att åka till jobbet och jag hade inte ens hört klockan ringa när han steg opp.
Men hans stirr..det hörde jag.
Vi hade en yrvaken snurrig morgonkonversation och nu ligger det en hundring på spegelbyrån i hallen och en liten lapp där det står " Folköl och bröd" skrivet...
Har jag lovat att gå och handla?

Satte mig vid datorn och möttes av ett roligt mail - ett jobb!
Han som jag gjorde affischer och vepor och broschyrmaterial åt till musikfestivale som var förra helgen hade rekommenderat mig till en annan som nu vill ha min hjälp! Känns härligt!

Något annat härligt
är denna rabatt jag fotade igår..den såg så levande ut men samtidigt overkligt fin ut - nästan som en målning.

146310-2050


Nu ska jag dicka en kopp te och sedan ta en morgonpromenad....och kolla hur mycket Tequila Rose jag har kvar i flaskan...
Vad ska ni göra denna fredag?
Kommentera 21 st

Kommentarer
Mrs Harajuku
2007-08-10 - 09:12:44

God morgon, gumman! Nu är jag tillbaka i "verkligheten" igen! :) Idag ska jag först och främst blogga om vårt underbara bröllop men även handla mat, kylen ekar tom...ho-ho?
Skulle vilja sitta ute och sola men det vet jag nte riktigt, är förkyld. Får se då jag handlat vad som händer!
Kramar i massor!

Lillefot
2007-08-10 - 09:16:38

Godmorgon!
Jag ska också snart ge mig ut på en morgonpromenix, så ambitiöst. Annars blir det en lugn fredag. En liten avstickare till mariestad, i guess. Ha en bra dag!

Ejjm
2007-08-10 - 09:19:39

Ja är det inte underbart att RIKTIGT vakna till liv o insett att när man var i drömlandet har det lovats saker både till höger o vänster ;P
Okey, jag ska ju flytta till Stockholm. Var kan man hitta Panini då?
Kram

iz - izzabelle.blogg.se
2007-08-10 - 09:47:05

jag vaknar med när ngn glor på mig :P

elin
2007-08-10 - 10:02:56

oj vad glad jag blir, tack så mycket :)

Sweetheart
2007-08-10 - 10:08:24

Åh så fina blommor! Otroligt vackra :) Och rosa :D Så roligt med ett till jobb, bilr så glad för din skull Anna! :)
Nu ska jag gamea lite innan jobbet ;)
Puss o kram!

Minna
2007-08-10 - 10:12:42

Jag ska in till stan :d

Lottis
2007-08-10 - 10:20:22

Jag vaknar oxå om nån ligger och stirrar på mig sådär... det är obehagligt, kryper i kroppen på mig då... även om det så bara är N. Idag blir det lugnt. Hade massor eventuella inplanerade saker, men det blir inget av något, så helt plötsligt fick vi en hel dag att spendera precis som vi vill... Blir kanske lite umgänge med vänner och ev en stadsresa idag med. Då ska jag nog köpa den röda klänningen isf... *hm* Du får ha en bra dag! Kram på dig, och grattis till ett jobb till :-) Du ska se att det här kommer gå kanon :-) Kram igen!

Sofia
2007-08-10 - 10:28:10

Nee det är sant man ska inte klaga :)
Sol idag med skönt..
Snygga blommor förresten

agnes
2007-08-10 - 10:46:07

Åhh, de bilderna var verkligen underbara!
jag håller med om att de ser nästan overkliga ut!
åHH, va bra att han hade rekommenderat dej :) Jättebra juu!
Lycka till med det jobbet! :)
Jag ska nog mest vara hemma.
Har vart borta så mycket nu... och vart med kompisar, så jag ska nog mest slaappa idag, städa mitt rum och såå...
Ha en jättebra dag!
kram!

sanna
2007-08-10 - 10:48:25

Ha en bra dag :)

Kajsa
2007-08-10 - 10:54:12

jag blandar vilt när jag ritar, för det mesta ritar jag helt ur eget huvud men ibland ser jag något jag verkligen gillar i t.ex Elle och ritar en inspirerad bild därifrån. Vissa gånger hittar jag en detalj jag ritar utifrån ibland en hel person. För det mesta ser jag något, en trend eller liten sak, som inspirerar mig att rita en större illustration med influenser fråpn det jag sett. kan vara en människa på gatan, ett modereportage, en catwalkbild eller vad som helt egentligen! :)
Krama

Carolita
2007-08-10 - 11:05:06

Grattis till nya jobbet!
Hade massa planer idag men alla var utomhusaktiviteter och det regnar en massa ute så nu har jag ingen aning om vad jag ska göra

Victoria
2007-08-10 - 11:10:51

Härliga färger på bilderna :)

Åsa
2007-08-10 - 11:18:06

Jobb hela tiden. Men efter jobbet så sätter jag mig i bilen och drar till Tidaholm. Se om Kräftans dag är lika roligt ännu, men nykter för jag åker hem efteråt.
Kram kram

Viktor
2007-08-10 - 12:04:54

Tequila är ondskan

Sanna
2007-08-10 - 12:22:39

Jag har just släppat upp en stor coh tung soffa i trappen upp till lägenheten. Känner mig helt slut, så min fredagskväll kommer spenderas i den nya soffan med en päronsplit drink i handen :)
Kram gumman!

Anna Lindahl
2007-08-10 - 12:31:40

GRATTIS GRATTIS!SKIT KUL :)Jag spelar hela helgen..så det blir sång för hela slanten. Hoppas du får en bra helg, händer dt ngt kul?kram....A L

Therese
2007-08-10 - 13:07:45

Fina blommor :)
Denna fredag har jag inhandlat en present på Designtorget och nu väntar jag på att klockan ska bli mer så jag kan börja göra mig iordning för fest :)
Ansiktsmasken där verkar inte helt fel ;)

Kim
2007-08-10 - 13:17:03

åh anna, så underbart att det går så bra för dig! allt bra med dig annars? jag har inte varit inne på jätte länge, har renoverat lägenhet, flyttat, jobbat och har inget internet hemma än. KRAM!

Jakepiscopo
2007-12-31 - 14:10:01

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: