GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Friday Free Street Stylin´

2007-08-24 | 08:56:57 | Outfits och Garderoben

Ok, halsen känns som ett sågverk inuti denna morgon och jag kan inte ha linser i ögonen ty de värker och rinner. Så här sitter jag och försöker motstå att harkla mig med mina gamla glasögon på mig..

Borde verkligen skaffa mig nya brillor för jag tror inte styrka,brytningsfel eller något stämmer längre i dessa glas..
Men fan, jag ser verkligen ut som en typisk " butch lesbian on the Ricki Lake show" ut i varenda båge och modell jag testat det senaste.
Damn!

Men en megaförkylning med feber och äckelhals kan inte stoppa mig från att göra dagens StreetStyle iaf...som idag kommer ifrån Köpenhamn...även och tischan kommer nån annanstans ifrån..



146310-2145

( Foto,illustration,layout: Jag själv)


" Louise" har på sig:* T-shirt, * Regnbågsfärgad kjol, * Knästrumpor, * Ankelboots, Åhh, det har ju kommit ett "provisoriskt och tillfälligt" Nöjesfält till Tidaholm som öppnar idag...hade ju faktiskt lust att gå dit och äta popcorn och åka karusell...Hmm kanske kanske om jag är stilla och lugn hela dagen så kanske jag kan gå dit en sväng i kväll...humhum... som besöker mig - ni som inte gjort det alltså.Och om det är nåt ni undrar över..Gållande mig  alltså..inte om algebra, fysisk, juridiska klasuler eller nåt sånt...
Kommentera 15 st

Kommentarer
Linnea
2007-08-24 - 09:08:15

Snygg bild ;)

Lisa
2007-08-24 - 09:10:13

Snyggt! :)
Jo visst är den fin, dom har jättemkt andra klänningar och så som också är jättesöta :)

Sanna
2007-08-24 - 09:13:18

Det låter ju underbart :D När jag läser det börjar jag genast tänka på Britney Spears, när hon rocken'rollar i Crossroad, som förövrigt kanske inte var en lysande film:P
Kanske kan det bli kul att städa om man gör så, får bränna mig en skiva.
Tycker absolut du ska åka karusell och äta popcorn, bli lite barn på nytt. Karusell är ju bland det roligaste som finns, ju värre dessto bättre.
Have fun honey!
Puss sweetie!

Amanda
2007-08-24 - 09:26:28

Jag älskar dina bilder/illustrationer! (: Du är så duktig!!! KRAMIS!

leopardia
2007-08-24 - 09:30:33

hej sötsnosan. jo, idag är jag precis påväg till uppropet för plugget. vet inte vad det blir sen riktigt... men du får ha en alldeles underbar fredag!

Karin
2007-08-24 - 09:37:36

cool illustration pyttis:) ha en fin fredag!

Karin
2007-08-24 - 09:39:26

jag skrev till dig alldeles efter utan att sett att du skrev till mig.. coolt;)
haha säger du det, vad roligt, för det har jag också nämligen knarkat! och min kompis Linda! Shit alltså, vi knarkade det i flera veckor! haha men till slut tröttnade jag, så övergick till den svarta påsen istället... men har du smakat? GRYMT goda, annars skulle vi aldrig knarka i oss det haha
kram

Mika
2007-08-24 - 09:44:54

Hej tjejen !
Vet hur det känns med gamla glajjer å fel styrka ;p
Ett tips om du vill prova hemma i lugn och ro utan köptvång är att gå in på www.favoptic.se en hel del att välja och vraka mellan. bara ett litet tips glasögonormar emellan :p
Kram! (å du, ääääälskar armbandet och örhängena)

Ellinor
2007-08-24 - 09:51:42

Åh, den outfiten vill jag ha!

Lottis
2007-08-24 - 10:37:19

Hm... snyggt face vet jag inte... Men tack för att du är så gullig, gumman :-) Nu ska jag strax hoppa iväg till jobbet... Jobbar sent i eftermiddag... *blä* Men sen ska jag få massage ikväll... *underbart* Det behövs verkligen för mina onda axlar som ibland känns som om de låses totalt... *ajaj* Nej, fixa det sista och sen är det väl bara att traska iväg... Ha en bra dag, gumman! Kram på dig

Emelie
2007-08-24 - 11:06:16

Superhärlig bild! Vet inte vad som gör det... sol och stad? Känns väldigt härlig iaf =) Hoppas du får en fin fredag trots förkylningen! Kramiz

~Johanna~
2007-08-24 - 11:18:45

Åhhh vad du gör mig godis sugen !! ^^
Jag vet inte.. Många saker jag stör mig på..Men så är det nog för de flesta..

anna
2007-08-24 - 12:03:11

haha ricky lakes rules

Nina
2007-08-24 - 21:24:31

cool illustration! :)

delinda
2007-08-27 - 21:53:57

läckert =)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: