GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Till Dig som skrev att jag är ful

2007-04-17 | 12:34:18 | Vardag

Emelie skrev :" fan vad ful du var... HAAHAH"

Jag svarar:  Jo tack, det vet jag att jag är. Jag håller med dig till fullo. Jag mår ständigt dåligt och gråter och hatar mig själv för att jag är så jävla ful. Har till och med önskat att jag inte längre fanns på grund utav hur jävla ful jag är. Så tack för din ärlighet . Som  inte sårat  mig det minsta eftersom kommentaren i sig  bara överensstämmer med min egen uppfattning kring mitt eget utseende.

Det är alla andra som säger motsatsen du ska övertyga.

Hoppas du mår bra i alla fall.


Men jag tackar alla andra som ständigt skriver saker som får mig att känna mig värd någonting.
Hoppas Ni mår bra med!

Kommentera 38 st

Kommentarer
Ida
2007-04-17 - 12:52:30

Taskigt av henne att kalla dig ful..! Känner dig inte, men jag är säker på att du är värd att höra bra saker och inte skitsnack!
Målar du bara, eller designade du kläder också? Själv gick jag estetiska linjen på gymnasiet och hade då design. Jättekul! :)

Annika
2007-04-17 - 13:03:32

Emelie har helt fel! Förstår inte hur hon kan skriva en sån sak! Jag tycke i alla fall att du är väldigt fin! Jag diggar dig och din blogg! läser den varje dag :)

A
2007-04-17 - 13:15:33

Fy f*n vilken kommentar.....Kan undra vart det fula sitter? Jag tycker du ser bra ut...

mia dh
2007-04-17 - 13:15:44

Nu har jag inte fått några tjuriga kommentarer på min blogg så jag borde väl inte uttala mig men kan som vanligt inte låta bli.
Skit i bloggtrollen, kan för mitt liv inte förstå att de får så stor plats på bloggar som exempelvis din som har såååå många läsare.

Anna ha det gosegott...

Sofia
2007-04-17 - 13:16:50

Du är inte alls ful. Emelie har helt fel. Jag tycker du är jättefin. *kramar*

Mani
2007-04-17 - 13:17:08

Men Anna, du FÅR INTE svara idiotiska puckon på det där sättet. Enda anledningen till att folk skriver såna kommentarer är ju för att de har så dålig själkänsla att de bara mår bra om de får hacka på andra.
Så skärpning nu snyggo! Ok? *kram*

NewMe
2007-04-17 - 13:20:06

Håller med Mani. Det är trist att vissa måste tracka ner på andra för att må bättre själva.

Men du har lite konstig självuppfattning tycker jag, det är synd att du inte kan se på dig själv genom andras ögon.

Ha det bra! =)

Sofia
2007-04-17 - 13:23:03

Bry dig inte om henne, din blogg är bra och jag gillar den! :)

Emmelie
2007-04-17 - 13:25:12

Jag tycker då att du är jättesöt. så det så!

Ofelia
2007-04-17 - 13:26:20

Suck. Såna där människor vimlar det dessvärre av i cybervärlden, och i verkliga världen också. Lätt för en annan att säga att du inte ska ta åt dig vad ett stycke idiot säger, när alla vi andra överöser dig med komplimanger. För hur mkt positivt man än får höra om sig själv, så är det de där negativa man minns allra bäst.

Förmodligen sitter denna Emelie i nån håla och är enbart bitter och avundsjuk för att du är söt, kreativ, talangfull och har en av de mest välbesökta bloggarna på blogg.se.

Skit i henne.

Pusspusspuss.

Evelina
2007-04-17 - 13:27:13

Hej!
Brukar läsa din blogg när jag har en stund över, den är så himla fin. Du skriver så man inte vill sluta läsa, målar jättefina bilder och gör jättefina kollage av foton m.m
Du har talang!
Du har hur sjysst stil som helst och du ÄR snygg, allt annat är bara strunt. Och att lyssna på en sån där kommentar, det får du bara inte göra. Stackars patetiska kräk som känner behov av att skriva en sån där sak om en annan människa.
Tänkte bara påpeka det!
Ha en fin dag i det vackra vårvädret och gräv ner den där kommentaren i en lerig jordhög eller liknande :)
Hälsningar Evelina

Sweetheart
2007-04-17 - 13:29:33

Elaka kommentarer ska man skita i, lättare asagt än gjort kasnke? Men jag bryr mig då inte iaf! Det ska inte du heller göra, för hon har helt fel! Du är en jättesöt tjej, inse det, och njut av alla snälla kommentarer som säger sanningen :) Puss på sötaste flcikan!

madde
2007-04-17 - 13:31:53

hej!

läser din blogg så ofta ja kan, du har fått me mkt personlighet i bloggen vilket e roligt. =)

säger inte detta för att "du-ska-må-bättre-komplimang" utan för att de e sant, du e mycket söt, både i ansiktet o kroppen, ska vi byta me varandra? =D

kram madde

Lotta
2007-04-17 - 13:36:37

Skit i de där små glinen.. de kan ju uppenbarligen inte själva må så bra eftersom deras nöje är att bara tracka ner på bra folk som du.
Så som sagt skit i dem och sug åt dig av alla glada tillrop istället!!!

Kramelikram.

Cassandra
2007-04-17 - 13:40:52

Vad dumt av henne att skriva så!
Jag tycker i varje fall att du är jätte söt!
jätte kram!

Lovisa
2007-04-17 - 13:47:44

Du. Den människan vad inte ens värd detta inlägget. Fy fan sånt här gör mig arg. Men du ska veta. I mina ögon är du SÖTAST så sträck på ryggen för du är vacker och det är ärligheten. Ta INTE åt dig för hon vet själv innerst inne att du är söt. Hon är bara avundsjuk. Kramar!

Johanna
2007-04-17 - 13:56:20

Hur i helvete har en annan människa rätt och säga så... Vem bestämmer vad som är fult eller snyggt då??? Jag blir så jävla arg på såna människor. Du som skrev det: har du inget liv eller?? Sitta och skriva att andra är fula...haha din sorgliga stackars människa.!
Stå på dig tjejen, lyssna inte på vad andra har att säga som inte känner dig! Kram

Sweet Sabine *
2007-04-17 - 14:16:35

Trist när en annan människa skriver sånt..
Helt onödigt liksom.
Många (dom flesta) människor har komplex över något,
och man mår ju inte direkt bättre av att folk påpekar det.
USCH!

Hoppas att du mår bra.
kram!

starish
2007-04-17 - 14:25:21

mycket moget att trasha andra på det sättet! ignorera bara, det är inte ens värt att kommenteras..
du är ju min SnyggAnna! så det så!
pöss å kram

Carro
2007-04-17 - 14:26:03

En sådan dum kommentar är ingenting att bry sig om, hon är antagligen väldigt osäker i sig själv eftersom hon måste klanka ner på andra. Du är en jätte söt tjej och din personlighet gör dig bara ännu sötare. Stå på dig , you rock !

*S
2007-04-17 - 14:49:42

Jag tycker att du är jättefin!

leopardia
2007-04-17 - 14:55:48

jag har oxå fått sånna där störda kommentarer på min blogg, folk har helt enkelt för lite av ett liv och för mycket fritid. säger ju mer om den sk emelie än om dig darling.

Anonym
2007-04-17 - 15:05:43

Människor som säger så är bara svaga i sig själva och mår lite bättre en stund av att trycka ner andra. Allt för att själva må bättre.

Tråkigt att du tar åt dig! Du ser väldigt bra ut.

J
2007-04-17 - 15:09:48

Tjejer kan vara de elakaste som finns. Mot varandra. Skit i henne. och angående vikten. Don't forget. Muskler väger mer än fett. Känn hur kläderna känns. Titta inte på vågen. Den säger inte mycket. Känner du dig fastare och mindre är du det. Släng vågen. Det gjorde jag för många år sedan. Det bästa jag gjort.

Felicia
2007-04-17 - 15:25:39

Men palla såna kommentarer! Fy vad arg jag blir. Hoppas VERKLIGEN inte att du tar åt dig sötnos!

Åsa.S
2007-04-17 - 15:26:08

Du är ju underbart fin tjejen!
Fattar inte varför endel måste leta fel och brister hos andra, kanske för arr kännasig bättre själva...?
Kram på dej!

Malin
2007-04-17 - 15:46:09

You're the best, fuck the rest, som man brukade säga i mellanstadiet. :)
Som alla ovan typ har sagt...skit i dumma kommentarer. Har man inget bättre för sig än att skriva dumheter är man nog inte värd att bry sig om. Man ska skita i alla som bara suger ur en energi, koppla bort dem och bara tänka att "jaha, den personen kan ju inte må särskilt bra som behöver värka ur sig skit till andra".
För så är det.

Kram!

Elsa
2007-04-17 - 16:04:08

Vet du vad? Jag har fått en massa puckade kommentarer, som t.ex förut när någon kallade mig tjock! Hallå, tjock? Det är ju skrattretande, då vägde jag dessutom ca 5 kg mindre än jag gör idag :P Där ser du, du är inte ful, folk bara letar efter något att klaga på ibland och då kan det bli i princip vad som helst!!! Så säger jag igen själv att du är faktiskt inte ful, det är min uppriktiga åsikt!!! Och som grynet sa years ago... Ta ingen skit ;)
Kramar!!!!

Nina
2007-04-17 - 16:19:51

Det verkar som Emelie inte har nån vidare bra syn. DU är VACKER och inget annat.
KRAM

Johanna
2007-04-17 - 17:05:53

Hon sa det självklart för att hon ville ha en sådan reaktion. Ignorera henne, du borde veta själv att det inte är sant! Hennes "uppdrag" skulle ha misslyckats om du bara skulle ha ignorerat det, nu får hon sig istället ett gott skratt när du håller med ett sådant bisart påstående. Hur som helst hade hon väldigt fel! Du är aboslut inte ful!

Veronica
2007-04-17 - 19:20:52

Du är jätte söt! Älskar bloggen, följer den varje dag!

Elin
2007-04-17 - 19:25:09

Alltså. Jag måste bara påpeka att jag tror att den kommentaren från den där emelie var ett skämt som hamnade på helt fel ställe och gav helt fel reaktioner. JAG tolkar det som att hon menade alla fula grimarser du gjorde i det inlägget. men jag kan ha fel. Och jag tycker verkligen inte du ska känna dig ful även fast jag vet att vad än folk säger så är det känslan innuti som gnager en. (och du får snälla kommentarer VÄLDIGT ofta ta vara på dem istället!) Du är varken tjock eller ful. Och du. Släng ut vågen! Känner man sig smal ska man inte väga sig! Jag äger ingen våg utan tar en titt i spegeln ibland. Och somsagt, muskler väger mer än fett! Många kramar. /någon som intresserat tar del av ditt liv every day

anna
2007-04-17 - 19:30:30

det finns inga fula människor. bara de som är elaka och otrevliga. de kan vara fina utanpå men är fula inuti. så länge du vet att du behandlar andra bra och är en god människa så är du sötast i världen

Sandra
2007-04-18 - 11:44:30

Det är ofta människor som själva mår dåligt som klankar ner på andra! Du är jättefin! Kram

Malin
2007-04-18 - 11:55:39

Men va fan har folk innanför pannbenet eg?!?!? Man blir ju så förbannad! Du måste älska dig själv! Svårt jag vet.. men träning :) du kommer komma dit! Jag önskar dig det! All lycka! Och du ser iaf utsom en Carrie på presfotot:D Pyttis-Carrie! :D KRAMA! Ta ingen skit!

Sofia Style
2007-04-18 - 23:23:36

Hej fina du! Jag tror du måste öva dig på att se dig så som andra ser dig, dvs som en vacker tjej. Även om det kan vara svårt. Jag hoppas att du mår bra idag! Jag tackar så mycket för den snälla kommentaren du lämnade på min blogg :-) Stor kram tjejen

Kim
2007-04-19 - 21:50:04

suck, vilka idioter det finns. har en del inget bättre för sig än att klaga på andra? sådana personer bör skaffa sig ett liv!

nina
2011-10-08 - 12:11:57

...hon som skrev det där är avis på dig och har antagligen problem med sig själv så är det ju antagligen nån liten fjortis som inte vuxit upp än, i mina ögon är du en helmysig och supersöt tjej

dina teckningar är skitbra ....du är jätteduktig

KRAM


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: