GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Pizza and red nails

2007-04-02 | 07:31:15 | Vardag

146310-1204

Åhh jag är så hungrig!
Men jag har varken ost, knäcke, Nutrilette, tartex eller frukt hemma så jag kan äta nån god frukost...kaffet är också helt slut så inte ens en latte kan jag göra mig!
Och konsum öppnar inte förrän klockan 8..men de har inte osten jag vill ha...dessutom är de dyrare *suck*
Är så hungrig att jag nästan blir sugen på gårdagens fetaostpizza...fast det finns det iofs inte heller någon kvar...

Åhh är så hungrig att jag jag nästan blir yr av nagellacksångorna!
Hittade ett klarrött lack i en låda som jag testade på fingernaglarna. Sen gjorde jag en variant på " Frans manikyr" på tånaglarna med ett vitt och ett i pärlemorskimrande ton..men det blev ganska ojämnt och mina tår...tja...skoskav, skavsår och en väldigt svullen "pektå"...undrar om denna svullnad någosin kommer gå ner?

Hmm insåg just att dessa bilder kanske är ganska så oaptitliga för er som faktiskt äter frukost..
Sorry!
Kommentera 6 st

Kommentarer
mia dh
2007-04-02 - 08:20:56

Ja det var lite "udda" morgonbilder men vad göra när allt är slut... Hoppas du får i dig lite kaffe och frulle, ha det gosegott...

Ofelia
2007-04-02 - 09:25:05

Uuuh, trist att vara hungrig och inte ha nåt hemma i skåpen... :/

Snygga naglar, btw! :)

Hur mår du annars, sötnos?

Krama.

Sweetheart
2007-04-02 - 09:58:15

Ingen fara att de skulle vara oaptitliga :) eller, jag menar att de skulle förstöra aptiten... För tänkte ju inte äta upp dina tår... :P Åt också pizza igår, men ajg hade annanas på min, mums! :) Hoppas du fått i dig lite frukost nu ocha tt du får en bra dag! Kram

issa
2007-04-02 - 10:07:20

åhh va gott me pizza! :)

Lovisa
2007-04-03 - 19:16:09

haha sött. Jag har tvärtom. Jag har fransk manikyr på händerna och på tårna har jag rött nagelack.

kim
2007-04-03 - 19:39:53

hehe skoskav :P föresten är det du som gör alla dina bilder? sätter ihop skor och läppglans m.m. :D ha det bra


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: