GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Pärlor och cosmopolitans, en och annan tequila rose

2007-04-01 | 11:21:36 | Foto/Fotografering

146310-1198

Ja jag fick en sedvanlig panikattack när jag stod och skulle välja outfit igår...kroppshat och tårar och onda minnen framför ögonen..damnation.
Min mamma blixtinkallades och jag blev så liten och ömklig...

Men till slut kom jag iväg till den där lilla hemmafesten och på grund av bråttomkänslor och ångestutbrott fick jag snabbt fota mig med dålig mobilkamera...men jag fick  till slut på mig svart ribbat linne, gråa stuprör, de nya platåskorna med vristrem från Din Sko ( aj aj hallå skoskav!) och rader och åter rader av pärlor i rosa och vitt runt halsen.

När jag kom till festen var den ..hmmm full..och vi fick gå därifrån ganska så tidigt ty värden hade druckit lite mer än vad han mindes att han tålde...jaja det är sådant som händer.
Jag, Stefan och Jimmy gick tillbaka hit en stund och lyssnade på  Nanowar och " True metal of Steel" som väl var kvällens bästa låt, innan vi skulle gå på  lokal...

Vi gick först till Glada Gränd, som fortfarande, med bara en timmes öppningstid kvar, tog 100 kronor i inträde - och detta är då b-handsvalet av krog i denna stad...vi orkade inte gå ner till den andra utan jag och Stefan gick tillbaka hem och drack öl och drinkar och lyssnade på Kiss, DIO, Gwar, White Stripes, Oasis ( mitt val) Juliette Lewis  the licks, Def Leppard och en massa annat på Youtube.
Det var det bästa med den kvällen...och den slutade på samma sätt som dagen började - tillsammans med Stefan i sängen.
Kommentera 8 st

Kommentarer
Sofia Style
2007-04-01 - 11:33:17

tur att din mamma kunde blixtinkallas :-) Hoppas du har en underbar söndag gumman, kram kram

Sofia Style
2007-04-01 - 11:33:18

tur att din mamma kunde blixtinkallas :-) Hoppas du har en underbar söndag gumman, kram kram

anna
2007-04-01 - 11:37:10

sushi för vännen min, baguett för min del å mumsig chokladmuffins.

Linda
2007-04-01 - 11:54:00


Jag tycker det blev en sjyst "Carrie-variant" med pärlhalsbanden!!

Jeanette
2007-04-01 - 11:58:29

Om man hela tiden känner efter att nu kommer nog en panikattack så lär man förr eller senare drabbas av en till..det sitter så mycket onödigt bara i tanken..

Anna
2007-04-01 - 12:07:07

Jeanette: Grejen är att jag blir alltid lika överraskad att mina attacker kommer...jag vet att jg får dom o att de kommer att komma igen..så funkar jag..men igår mådde jag prima och var glad o så pang bom krasch..I never new what hit me.

Anna
2007-04-01 - 12:07:28

Linda: åååhh! tack! Precis vad jag ville höra! *kram*

Alexandra Neldel
2010-02-08 - 13:07:40

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: