GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Lovely Lovely bland geléfiskar och hjärtan

2007-04-05 | 12:32:00 | Foto/Fotografering

146310-1228Åh vad jag gillar mitt rena kök! Jag gillar att jag och mamma äntligen fick upp "tidningsstället" jag fick i julklapp 2005, på väggen..jag gillar hur ren och fin spisen och diskbänken är...den välfyllda godisochfruktskålen..jag gillar att vi äntligen skrapade bort julklistermärkena från kaklet och istället satte jag upp geléfiskar och hjärtan!

Ja jag stortrivs nu med att sitta i mitt kök. För jag är en köksmänniska. Har alltid älskat att läsa läxor och skriva vid köksbordet, äta långa helgfrukostar och bara vara i köket...men min sambo är snarare mer antikök...

Men nu är köket mitt rum - på ett ickehusmorshemmafruaktigt sätt. Utan här finns allt jag sysslar med - foto, bild, datorn, internet, pärlor, pennor, papp, sax, krita ..mat!

Lovely Lovely..och nu ska jag tillaga mig någon liten slags lunch i mitt kök.
Hmm godmacka med mozarella och soltorkade tomater eller vattenmelon och jordgubbar?

Te är i alla fall givet!
Kommentera 3 st

Kommentarer
Julia
2007-04-05 - 13:11:30

Ja vill också ha ett eget köök! Det ser fint och rent ut. :) gulligt!

ha det!

Emmelie
2007-04-05 - 13:52:32

Va tjusigt det blev med fiskar och hjärtan på kaklet!

Joachimelsa
2009-05-19 - 11:00:50

Great site


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: