GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Idag är jag en gasig torkad frukt

2007-04-24 | 23:44:45 | Illustration/Teckning/Konst/Design

146310-1344


Some of my Girls....haha.

Jäklarns, nu har förkylningen gått över i en irriterande hosta och näsan är inte täppt utan rinnig.
Åhh..hoppas jag är piggare i kropp och knopp imorgon, för imorgon klockan 10.30 ska jag på ett möte...om ett jobb...innehållandes en del foto, en del layout, lite text...lite...I don't know. Har knappt fått veta vad det är jag ska få för jobb..om det nu blir mitt.

men jag hoppas att jag får det så har jag lite trygghet i alla fall när skolan slutar.

Jahapp, dags att se om jag är vad jag äter:

Frukost: NaturDietbar och en kaffemedvarmminimjölkochkanel.
Lunch: Tre mackor GI-bröd med ost och lite marmelad. En halv Frooshdryck och lite torkad frukt.
Middag: Couscouswok med linser, gröna bönor, broccoli, morötter, paprika, aubergine, några skedar keso och majs.
Övrigt: 1 paket V6 tuggummi, 5 koppar grönt te, lite mer torkad frukt, Vitamin B5, 1,5 liter Loka.

Och ingen motion...*suck*..host host.

AAAAAAAJJJJJJJJJ!!!! Helvete!½T(!)#T=! Kramp i alla tår på vänster fot!!!!
Kommentera 10 st

Kommentarer
Lovely Li
2007-04-25 - 00:07:40

LYCKA TILL IMORGON!!! Det ska bli spännande att se vad det handlade om och vad det kan utmynna i... Jag har också grejer på G men det är så osäkert så jag behåller det för mig själv just nu...

Eddie Izzard är snart gäst hos Leno, missa inte... Fast det känns som att jag kommer somna innan han är på!

Idag har jag fixat och donat i lghtn tillsammans med Bengt, ja du vet, Tovas pappa, det börjar bli riktigt fint!

Och för flera många långa månader sedan så köpte jag en skrivare med scanner och copyfunktion och säkert en massa mer... och IDAG har jag släppt ur den ur sin kartong! Visst är det något speciellt med att packa upp nya teknikprylar, särskilt såna som väntat på en i en låda i flera månader... Den står här bredvid mig och glänser så fint, du måste komma och se alltihopa! Kanske imon kväll?

Jag gick till doktorn och kollade upp halsen, men han såg inga flussbakterier... men fan vad ont jag har...

Krya på dig och godnatt!

Sofia
2007-04-25 - 06:18:20

Tack söta söta du för de orden. De ska jag ha med mig på vägen idag.
Nu bär det strax av... hjälp!

KRAM!

Lotta
2007-04-25 - 08:05:11

Ho ho.. Batmantröja.. grymt =)

E
2007-04-25 - 08:16:41

Oj, hur kan du äta så där lite? Blir du inte vrålhungrig? Det skulle jag bli... Hm, jag känner mig ofta väldigt glupsk i jämförelse med andra tjejer.

Yonna
2007-04-25 - 08:20:51

Nu äääntligen är jag tillbaka och kan läsa din blogg, ah!
Och så många vackra bilder jag missat!!! MÅSTE genast ta igen allt!
STOR kram

miliz
2007-04-25 - 08:23:44

aa stackare, hoppas du blir bättre!

Johanna
2007-04-25 - 08:29:11

Åååå! jag tycker de här tjejerna är sååå fina!

Sofia Style
2007-04-25 - 08:49:35

åh lycka till med mötet å krya på dig ordentligt tills dess! Fina flickor det där!

Anonym
2007-04-25 - 15:55:56

snygg bild!=D hon till vänster är, dösnygg!!

Anna
2007-04-26 - 08:17:12

anonym: haha tackar tackar...kanske att du kan få hennes nummer ;)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: