GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Hello more Göteborgsshopping säger jag när allergin knackar på!

2007-04-06 | 14:03:31 | Foto/Fotografering

146310-1235


Har tagit långpromenad med mamma i härligt solskens - och allergiväder. I alla fall tror jag att det är allergin som börjar knacka på innaför pannbenet och i näsborrarna och säger Hej och Attjo! Fast det vore ju lite granna typiskt om det vore en förkylning nu när vi ska åka till Göteborg och fira Påskafton.

Pappa har varit här och borrat upp hyllan som härom dagen ramlade ner och nästan krossade datorn och kameran. ..nu vågar jag knappt lägga nåt på hyllan alls..

Påskäggen har trillat in också. Jag och Stefan fick varsitt från hans föräldrar med chokladägg och varsin femhundralapp  - Hello more Göteborgsshopping! Och så fick vi ett gemensamt stort av mina föräldrar samt en inbjudan till smaskig påskmiddag ikväll!

Till frukost smaskade jag och sörplade härlig vattenmelon till punkiga toner - en vår är inte en vår utan Ramones och Clash! ...men nu är jag hungrig igen och det verkar vara dags för lunch...påskgodis kanske?

Vill bara tacka igen för alla snälla kommentarer jag får och fått.
Särskilt denna vecka har jag fått en massa fina ord om mina bilder och kollage - det värmer verkligen i mitt fotografhjärta och de betyder mycket eftersom jag älskar att hålla på med just bild, form och layout!
TACK!
Kommentera 11 st

Kommentarer
Ina
2007-04-06 - 14:19:50

Så orättvist! HÄr i FInland får vi bara vanliga chokladägg till påsken...som jag egentligen inte ens tycker om. Vill också ha fina ägg fyllda med godis. När jag får barn skall jag absolut ge dem fyllda påskägg med godis och annat roligt :) Glad påsk Anna!

Sofia
2007-04-06 - 14:21:02

Ett besök på Prickig katt är ju kanske att rekommendera då nu när du ska till Göteborg :) Lagerhaus är ju ett annat kul ställe om man gillar inredning och sånt.

Jo det ska nog bli en bra påsk här ändå, fast jag är lite hängig. Fick feber så jag gick hem tidigt från jobbet så nu ligger jag och latar mig i soffan.
Som jag skrev till Ofelia så skiner ju solen, jag är ledig och jag har choklad i skåpet så så hemskt illa kan det inte bli tror jag.
Fast nåt påskägg får jag nog inte.

Kram!

Ahnna
2007-04-06 - 14:37:59

GLAD PÅSK!! /ahnna

Mira
2007-04-06 - 15:15:01

åh, kom hem från göteborg igår, ha det så kul!

Debbie
2007-04-06 - 15:21:09

Oj vad mycket smaskigt på en å samma gång :D

Anonym
2007-04-06 - 15:53:00

Vad gott med vattenmelon :D

me
2007-04-06 - 16:16:37

mmm vattenmelon. glad påsk!

Anna
2007-04-06 - 16:53:36

Ina: Om du vore här skulle jag bjuda dig på mitt ägg..eller rent av dig ge dig ett välfyllt med godis i!
Din stackare ;)
kramar!

Anna
2007-04-06 - 16:54:00

Ahnna: Glad Påsk på dig med!!!

Sandra
2007-04-06 - 17:13:10

Åh det där med påskägg lät ju trevligt :-D

Lottis
2007-04-06 - 23:46:44

Åh nej, säg inte att det är allergi jag råkat ut för... :-( Idag på dan började jag nysa konstant och så nu ikväll har näsan börjat rinna... men det känns inte riktigt som nån vanlig förkylning... Dessutom tog inte nässprayet bort snuvan som det brukar göra... =/ Jag har inte haft pollenallergi förut, och jag hoppas verkligen inte att jag trillat dit nu... :-( Bläää för allergier!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: