GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Ett riktigt dilemma de luxe!

2007-04-05 | 17:00:16 | Foto/Fotografering

Ok..jag har gått en ringled - 6 km idag med mamsingen...sen gick jag ytterligare någon kilometer efter lunch samt sprang en runda på cirka 3,5 km..kanske 4...näe 3,5 är nog mer korrekt...efter det har jag dammsugit och städat.
Ska jag nu fortsätta vara nyttig resten av dagen? Ja det borde jag ju ty jag har redan varit på väg att gråta tre gånger redan när jag sett magen hänga över jeansen idag....fan vad den skvalpade i takt dessutom med moppen!
Fast å andra sidan har jag ju rört på mig så pass att en godisbit inte borde göra nåt av ondo på min kropp...
Hmmm...men dricka latte och läsa bok ska jag i alla fall göra.

Konstigt att jag känner mig så dallrig o fläskig när jag rört på mig öven en mil idag och svettats och varit duktig...*suck*

146310-1230




































Kommentera 15 st

Kommentarer
Nina
2007-04-05 - 17:03:44

Vissa dagar är bara så , jag har tränat i snart 2 månader och gått upp flera kilo. Men jag hoppas det ska vända nu och gå neråt eller nåt. Jaja du är FIN som du är.
Ha en fortsatt mysig dag.
Kram

Dennis
2007-04-05 - 17:25:23

Starkt jobbat tjejen! Men oroa dig inte för din så kallade "dallrighet"! Ibland måste man bara få ha det lungt å skönt, och låta magen få växa över lite! Vissa passar det faktiskt rätt så bra på, tro det eller ej! :)
Jag håller med ovanståendes kommentar... Du är fin som du är! :D
Sköt om dig!

Linda
2007-04-05 - 17:34:26

åå I taket lyser stjärnorna är en riktigt bra bok, gripande!

J o h A n n A
2007-04-05 - 17:46:38

Det är bara shjärnan som spökar. Iblend måste man försöka att trycka bort dum tankarna ! :)

Hannah
2007-04-05 - 17:53:07

Ta alternativ 2, darl.
Livet är för kort för att inte leva onyttigt ;)

Elsa
2007-04-05 - 17:56:58

Men lilla gumman, du har ju gått/sprungit en dryg mil idag! Klart du kan unna dig en polly och lite russin! Du är inte fläskig på något sätt! Tro mej, jag tycker verkligen inte att du är det!!!
Kramar!

Sweetheart
2007-04-05 - 18:12:12

Så duktig du har varit! :) Russin är ju väldigt gott det med, så med en smarrig latte till kanske det stoppar sötsuget något :) Har lagt upp mina hm kläder nu om du vill kika. Nu ska jag på bio! Ha en underbar kväll raring, puss!

Johanna
2007-04-05 - 18:12:44

du förtjänar lite lyx! bra gjort!

Amanda
2007-04-05 - 18:32:43

Jag skulle köra på bådeochalternativet :P

Sandra
2007-04-05 - 18:33:41

imponerande hurtigt, jag orkar aldrig ut och springa =P självklart ska du ta både och! =) ha en trevlig kväll, kramisar!!

Lola
2007-04-05 - 18:51:35

Va duktig du varit! Jag önskar att jag också haft orken (och tiden) till en promenad eller joggingtur idag. Tycker du ska ta bådeochalternativet ikväll! :)

Mikkan
2007-04-05 - 19:15:06

jag har läst din blogg ett tag nu, fotona är underbara men din självkänsla verkar vara botten. Jag tycker du är jättefin och inte ett dugg tjock . Visst är det nyttigt att röra på sig men tvinga aldrig dig själv! Njut av mat utan att känna skuld! Jag är själv ex anorektiker och jag blir så orolig när jag läser ibland..så många tankar som jag oxå hade i huvet innan jag insjuknade , snälla var försiktig . Jag vill absolut inte anklaga dig elr nått men jag ville bara varna dig och andra som läser vad som KAN hända. Kram!

leopardia
2007-04-05 - 21:21:49

jag ser inte vad det är för bok, och jag blev ju så nyfiken. kram.

Anna
2007-04-05 - 22:29:31

Mikkan. Tck för att du läser min blogg...tack för att du gillar mina foton och TACK för att du verkar bry dig.
Nej min självkänsla är inte den bästa...men jag tvingar inte att röa på mig...jag vill röra på mig annars mår jag dåligt..samt att jag gillar att vara ute när solen lyser och mina promenader med min mamma är lyckostunder.
Jag vet att jag tänker snett många gånger och att jag vill sluta fred med kroppen.....men...hmm..näe vet inte vad mer jag kan svara..
*kramar om*

Dennis
2007-04-06 - 01:24:48

He he, ja det låter som en plan det! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: