GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

...en liten speciell låda i hjärtat!

2007-04-17 | 23:25:15 | Illustration/Teckning/Konst/Design

146310-1295


Är verkligen helt inne och uppe och mitt i dessa dagar att försöka finna ett bildspråk - mitt bildspråk,  producera bilder och alster..för vår utställning närmar sig och jag har ingen aning vad jag ska ha med!
Foton? Vilka sorts foton i så falll? Kollage? Naturfoto? Självporträttsfoto? Förvrängda foton? Ihopsmälta foton?Mina "Glamour-accessoar-mat"foton? Lattefoton?
Illustrationer? Illustrationer + foto?
Den här bilden ska jag nog inet ha med i alla fall...tror jag..nä...vet inte...om jag ändrar lite ....
Gaahhh!


Vill tacka för alla helt underbara otroliga värmande kommentarer jag fått idag!  De arkiveras och sparas och bultar i en liten speciell låda i hjärtat!
Tack!
Kommentera 9 st

Kommentarer
Emelle
2007-04-18 - 00:04:23

Anna, vad roligt med utställning! Håll en röd tråd. Färglatt kanske?

Emelle
2007-04-18 - 00:13:09

Tänk vad myckets om händer när man inte bloggar på en heel dag Anna. Trist att läsa om det elaka påhoppet.

Jag har i vissa perioder, och fortfarande tyvärr, mått oerhört dåligt. Om det hade med min ätstörning att göra vet jag inte.

Men jag vet hur dåligt man mår på grund av sit utseende. Det enda jag kan trösta med är att oavsett vad man gör åt sitt utseende eller väger - kommer insidan alltid att förbli lika tom.

När jag vägde som minst kände jag mig som fetast. Jag ville dö, hade självmordstankar, social fobi m.m.

Och visst, en hel del kommentarer skriver folk utan att tänka. Det är ju så lätt att knappa ned något fånigt på tangentbordet. Man behöver inte stå till svars. Omoget, onödigt och fånigt.

Jag hoppas innerligt att din självkänsla någon gång kommer att bättras. Du, liksom alla jag, förtjänar att älska sig själv. Vem kommer annars att göra det?

Lovely Li
2007-04-18 - 00:29:59

Fan vilken schysst brud!!!!!!!!!! Henne gillade jag!!!

Pernilla
2007-04-18 - 00:36:22

dina bilder är alltid fina, så det spelar ingen roll vad du tar :) hehe

Ofelia
2007-04-18 - 00:56:20

Fin bild som alltid... Värst vad du var kreativ så här på småtimmarna... ;)

Kramar.

Yonna
2007-04-18 - 09:15:53

Åh så vacker bild!
Stor vårkram

Sweetheart
2007-04-18 - 10:56:15

En underbar bild igen! Hur lyckas du alltid? :D Du är värd alla de fina snälla kommentarer du får, sug åt dig ordentligt av dem !:) Puss o kram!

linda
2007-04-18 - 15:35:32

du är ju grym på att illustrera, satsa på det!

Anna
2007-04-18 - 19:24:54

Linda: åh tycker du?? tack!
Kramar!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: