GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Doktorn som Kunde komma samt påskpresent till moi!

2007-04-04 | 21:28:29 | Foto/Fotografering

146310-1224

Kallade in "Doktorn som Kunde komma" för att undersöka eventuella inre blödningar...
Eller jag ringde min bror - dataexperten, som kom med en gång ( söt) och pillade lite på tangenterna med en pincett och lugnade mig med att säga att inga inre skador fans på min lille lap top. Men den har fått sig en rejäl smäll.

Annars sitter jag här och rapar efter en väldans god middag i mitt "sprillans nya" rena kök och planerar shoppping..
Stefan var så söt förut...eller det är han ju ofta, men nu vart han extra söt ty vi bestämde imorses att vi inte skulle byta påskpresenter/äggöverraskningar i år eftersom vi åker till Göteborg på påskafton och ska bo på hotell och se konsert och att den lilla resan plus eventuell shopping blir dyrt nog ändå...(plus Köpenhamn nästa vecka wooohoo!)...Ändå rusade han ut förut med skälet att han skulle gå och tippa på dagens Champions Leaguematcher , men kom tillbaka med ett paket till mig innehållandes ett presentkort på Lindex - 200 kronor och ett gulligt påskkort!

Åhhh!

Dessutom fick jag deklarationen idag - får tillbaka 3100:-! Jo jag tackar jag!

Hmm ska jag spara presentkortet till Göteborg eller ska jag köpa den där gråa toppen plus gula väskan redan imorgon på Lindex här i stan???...
Kommentera 10 st

Kommentarer
Lotta
2007-04-04 - 21:30:58

Goddamnit.. skall du till Gbg???
Vad för konsert???
Vad har jag missat, eller inte missat?

Sabine
2007-04-04 - 21:40:56

Dina bilder ser alltid så goda ut :D

Juliana
2007-04-04 - 22:00:52

Tur det inte var något större fel på datorn. Shoppas loss :) Skyll på att du blev chockad när datorn kanske var trasig så då måste man shoppa.. hehe det finns alltid en ursäkt!

Julia
2007-04-04 - 22:01:53

Din lilla bloggis! Jag har inte varit inne på blogg.se på 5 dagar och se nu hur mycket du har bloggat! WOW! :) Jag tycker du ska få ett pris, hehe.

Och den mackan ser gottig ut! Fast jag är lite orolig för chilin... chiliii!

ha det! :)

Bella
2007-04-04 - 22:04:34

ojoj,själv fick man tillbaka 18290kr,det blir en del shopping för dom pengarna:)

Sweetheart
2007-04-04 - 22:45:10

Nej så sött av din stefan! :) Just sånna där spontana grjer är ju så urgulligt! Härligt att få tillbaka pengar på skatten cokså, hoppas jag får det med, brukar ju få det... :) Sov sött sötaste! Kram!

Sweetheart
2007-04-04 - 22:47:52

Nej så sött av din stefan! :) Just sånna där spontana grjer är ju så urgulligt! Härligt att få tillbaka pengar på skatten cokså, hoppas jag får det med, brukar ju få det... :) Sov sött sötaste! Kram!

Frida
2007-04-04 - 23:45:32

bilderna, snygga. sugen på russin jag blev.

mia dh
2007-04-05 - 08:41:21

Ha de så trevligt i Göteborg, själv ska jag mumsa hotellfrukost i massor...
Glaaaaad påsk

Anna
2007-04-05 - 08:52:25

Bella: oh my god!!! Det var ingen liten summa! Grattis! Fan vad kul! Vad ska du shoppa?
Kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: