GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Världens bästaste bodylotion och julkort till alla bloggers

2006-12-17 | 23:30:34 | Illustration/Teckning/Konst/Design

tomtesnöboll



Detta är ett julkort till alla som jag känner och till er som läser min blogg.
Tror att deadlinen för att posta julkort har passerat och som min årliga jultradition har jag ju helt glömt att skicka några. Så jag gör det på det här viset i stället.

Mina eksem som plågat mig under veckan har nu nästan helt gett med sig. Tack vare Ecolon - stark äcklig receptbelagd salva, Helosan handkräm och så världens bästatste och skönaste bodylotion: Ziaja Natural Olive Body Balm, som finns att köpa på Ica Maxi för endast 34.90 kronor.
Mmm jag luktar bebis...ja så där gott som bara bebisar (och jag nu då) kan göra där uppe på huvudet när de är nyfödda. I övrigt luktar ju bebisar och barn från 0-12 år mest bajs och sur mjölk, sedan tar tonårssvetten vid. Låter gör barn också...väldigt högt och väldigt illa.

Och så får jag väl summera den här dagen med att jag även idag helt och hållet i princip glömt bort att dricka de där 2 litrarna vatten som jag borde göra, för hälsan, hyn, matsmältningens skull och enligt alla tips och råd och regler i tidningar och av modeller.
Ett glas har jag nog fått i mig i alla fall....
Kommentera 1 st

Kommentarer
Aenigma
2006-12-28 - 17:00:00

Jag älskar att rita och eftersom jag även älskar mode så blir det mycket modeillustrationer på min blogg. La just upp typ världens längsta inlägg på min blogg med fyra gigantiska illustrationer. Du kan ju kolla in dem om du vill. Ritar du endast på datorn eller något för hand också så att säga? Jag ritar med små undantag bara för hand med svart tusch. Kul att se att man inte är ensam, eller jag och Bohemica, och så du nu då!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: