GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Utmaning antagen - skåda innehållet i min necessär och sanningen bakom mitt yttre

2006-12-27 | 22:30:20 | Lyx

146310-237

Ok, som svar på Modebladets utmaning jag fick tidigare idag, här kommer innehållet i min necessär...fast jag har sakerna i fina shoppingpåsar från bl a Victoria's Secret och en stor liten resväska...och detta är kanske bara en tredjedel av vad jag har..men det jag använder mest frekvent i alla fall.

- Foundation, Collista
-
Teint Diorlift Foundation, Dior
-
Super Defense, Clinique
- Fransk manikyrset, Amati
- Eyeshadow quartet Gold, IsaDora
- Triple Eyeshadow Frosty Mauve, IsaDora
- Pure White Eyeshadow, L'Oreal
- Light & Shade Eyeshadow Lime&Turquoise, IsaDora
- Duo shadow Almost Peach & Bewitched, Clinique
- Eye fix primer, Elisabeth Arden
- Cover All Mix, Make up Store
- Roll on Blemish Attack, Ole Henriksen
- Läppstift Bamboo Pink, Clinique
- Superbalm tinted lip treatment, Rasberry, Clinique
- Ginger Peach Lip balm, TVÅL
- Rouge/Blush Candy cane pink, L'Oreal
- 2 st Make upborstar av okänt märke
- 1 st pensel, Kicks
- Brun mascara, Aco
- Silk performance 38 Black Mascara, Kanebo
- Lash Doubling mascara, black, Clinique
- Svart ögonpenna, H&M
- Le Crayon Khôl Noir, Lancôme
- Full colour Eye definer Exaggerate, Aubergine, Rimmel
- Eyeshadow "Bayadére" Style, Yves Saint Lauren
- Radiant Shimmer Eye Palette Heat Mirage, Victoria's Secret
- Glow, By J.LO - make up palette.

Jag gillar...ÄLSKAR smink och krämer och jag har ingen speciell "vardagsmake" vs "festmake" jag kör..jag gillar att leka och experimentera och testa.



Klarade jag utmaningen??

Kommentera 2 st

Kommentarer
Sunshine
2006-12-28 - 02:00:44

Åååh vilka saker. Jag tror jag "dör" av avund! :)

Bredelinnea
2009-08-25 - 09:55:42

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: