GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Sunday Morning Call

2006-12-27 | 10:10:39 | Musik/Böcker

Åhhh, hade helt glömt denna underbara låt med Oasis.
Lyssnade på den det första jag gjorde när jag vaknade imorses i min nya fina Ipod.
Därefter lyssnade jag på "Solve my Mystery", också med Oasis...vemodiga ballader med Noels vackra stämma klingandes så fint så fint.

Om dryga timmen bär det av till Jönköping. Hoppas jag hittar något roligt...tja det är väl aldrig problemet...borde egentligen hoppas att jag inte hittar det allra minsta så jag spar de pengar jag inte har.

Nu måste jag gå in i min, fortfarande helt städade, klädkammare och välja dagens outfit.
And make room for something new.....

146310-229
Kommentera 1 st

Kommentarer
E. Riley Page
2008-02-03 - 02:58:58

VICTORIAS SECRET BUTIK? Det trodde jag verkligen inte Sverige hade. vart..?? :|


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: