GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Spackel som spackel - foundation eller tapetklister?

2006-12-29 | 16:30:22 | Vardag

Hit och dit, bort och fram, zickzack, plingeling!
Har gått ringled mamma, köpt halvljummen latte i kiosken, svurit och fått ur mig lite ilska och frustration (mamma är bra på att lyssna), gick till Konsum och fick ett fint paket med färska jordgubbar, en trekantig ask med babyplommontomater och torskfiléer. Sedan skulle vi gå till skräddaren och hämta mammas byxor, men skräddaren var ute på ärenden. Då tog mamma med mig till en tapet- och sminkaffär (mysko kombination av utbud det där...tja spackel som spackel kanske??)
Där fick jag välja en ögonpenna för att bli lite gladare.
Tog en Isblå Rimmel kajalpenna. Mycket fin.
Sen gick vi till väskaffären och klämde lite på stora skinnväskor, mamma köpte en kreditkortshållare.
Sedan tillbaka till skräddaren som hade kommit tillbaka, hämtade mammas byxor och sen skildes mammi och jag åt.
Snart ska jag gå och fika med pinglan Ingela.

Hmm, funderar på att kolla upp dataköp på Onoff mot avbetalning...men jag vet inget vad man ska kolla på angående datorer.
Vill ha en laptop...för det har ju Carrie Bradshaw.

                                                            
Kommentera 5 st

Kommentarer
Karin
2006-12-29 - 16:57:26

isblå rimmel lät kanonsnyggt:)

Elsa
2006-12-29 - 19:01:50

Bra blogg!

Anna
2006-12-29 - 19:18:12

Karin: Mm den är så fin o blå =) Ska försöka lägga upp bild på en makeup med den snart!

Elsa: Tack - vilken fin komplimang/kommentar!

Josephine
2006-12-29 - 23:19:16

Jag är också på jakt efter en dator men jag är helt lost när det gäller sånt. Man vill ju inte bli pålurad vilken skitdator som helst!

Alexanderdina
2010-05-19 - 09:24:39

Great page I will be a return visitor!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: