GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

recept på orgasmisk upplevelse

2006-12-14 | 21:42:27 | Foto/Fotografering

ängelmin lilla ängel

urk, jag är alldeles jättemätt i magen och magen den känns uppsvälld och putig åt alla håll, men ändå är jag så jädrans godissugen. ..salta remmar, punschpraliner. mörk choklad, prinsesstårta, kolaglass och aladdinask!

Men allra mest sugen är jag på Cloettas skumsockerbitar och ljusa små chokladbrickor.
Om man tar en sådan skumsockerbit, placerar den mellan två chokladbitar och stoppar in i munnen så exploderar saliv och njutning i munnen på ett sätt utan dess lika.
MMMmmmmmmm!

Fan vad jobbigt det är att vara så gottesugen samtidigt som man känner sig svullen, bläig, tkock alldeles otroligt äcklig och dallrig.
Japp...vilka problem jag har.

Nepp, fortsätta med lite illustrationer i datorn nu...eller ska jag pärla kanske?

Min dagens outfit har förresten uteblivit av rena tråkighetsskäl...gamla svarta armébyxor och vitt linne med fläckar på...näe. Istället har jag drömt om att se ut så här:

Kommentera 2 st

Kommentarer
Hannah
2006-12-14 - 21:48:45

Håller fullständigt med, Mischa är så förjävligt tråkig och färglös. Usch!

Anna
2006-12-14 - 23:23:56

japp, väldigt beige och platt (i flera bemärkelser).


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: