GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Projekt Sätta ihop Plastgranen Påbörjat - vilken outfit?

2006-12-20 | 09:05:08 | Vardag

Nu har jag släpat in den stora kartongen i vardagsrummet med alla grandelarna i. Har kikat lite på beskrivningen och bestämde mig för att jag måste ha en kaffemedvarmmjölkochkanel när jag ska pyssla ihop grenar och stamdelar.
Julmusik ska vara på men vad ska jag ha på mig? Morgonrock verkar lite osmart med fladdrande armar, glidande skärp osv.. Kanske att jag borde ta på mig klänningen....nej! Inte vara besatt av klänningen nu Anna.
Hmm, men nåt mysigt fint ska jag allt ta på mig och leka att jag har typ Steve, Donna, Brandon, David, Andrea och de andra runt mig - en Bverly Hills 90210 julgransklädningsgrej.
Hmm ska jag vara Brenda?..Är Kelly bjuden? Gillar inte riktigt Kelly...

Hittade förresten en kaldendermall i Illustrator Templates sen i natt så nu slipper jag scanna in för ahnd till pappas tänkta julklapp.

Nepp, mot garderoben sen granen!
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: