GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

presenter och prinsessor

2006-12-07 | 22:47:09 | Foto/Fotografering

Har fastnat helt nu i att illustrera i datorn och ibland flyter det men oftast sjunker jag...jisses vilket pill och vilken ilska som samlas!
Men jag tog också en liten paus och ritade med penna på papper också.
Det bästa är väl att det håller mig borta från att flukta,sukta och sucka på diverse shoppingsajter och ebay.



Vi fick en hisklig elräkning med posten idag förresten. Vi bruklar ligga på en 600-700 varannan månad. Idag fick vi en på 2776:-! Måste vara nåt fel.
Har satt pappa i uppdrag att reda ut detta...får se hur det går....börjar bli lite orolig för den mannen ty han har nämligen önskat sig  scissor sisters  i julklapp - huga!
Fast det är sött på sitt sätt med.

Drack kaffe och åt clementine med mamma ikväll. Hon var nyss hemkommen från ännu en av sina stockholmsturer (helt otroligt att jag faktiskt bodde där ett helt år). Och jag fick presenter! Pärlor, berlocker, stavar, läderband, silverkedja och snygga presentförpackningar. Dessutom fick jag även pärlor och grejer av hennes kompis Håkan. De hade varit inne i Pärlshopen tillsammans ( läs: mamma tvingade med honom in) och så hade han också köpt och vill nu att jag ska göra några smycken till hans tjej och till dottern. Sakerna som blir över får jag behålla samt betalt för arbetet.
Hihi.



Nu chattar jag med roliga Angelica och har fått henne att börja blogga med...försöker guida stackarn via msn om hur man gör - precis som om jag vet, haha.
Men hon är söt, lilla Naw .
Kommentera 3 st

Kommentarer
Anonym
2006-12-09 - 23:33:58

men hon, sångerskan i scissor sisters har måååånga skor. så hon är cool. dessutom är hennes favvo patrick cox, som oxå är min favvo. hehe, så din pappa är klart inne på rätt spår...

amalia-jossan
2006-12-09 - 23:34:59

jag skrev faktiskt mitt namn, men det syns ju inte... jaja/ amalia-j

Bragejennie
2008-08-22 - 10:45:26

I found your blog on google. I think your blog is the best :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: