GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Pasta, Pistache och Pepcid

2006-12-26 | 19:09:25 |

Kom hem från mamma och pappa för en liten stund sedan. Var där själv och blev så ompysslad så. De lagade god pastagratäng åt mig - gott avbrott från julmaten och skinkmackor.
Jag fick sitta i skönfåtöljen och de lade filt på mig, passade upp med te, passionsfrukt, choklad, nötter, julmust och pepcid mot halsbrännan medan jag såg på Top Gun.
jag kunde inte hålla mig borta från godiset trots att den svidande bränann i bröstet var tecken på att jag borde ha gjort det...men det var mest de äckliga bitarna kvar i kartongern ändå - pistache o fransk nougat typ.

Imorgon kanske  vi ska åka till Jönlöping och kolla in reorna.

så länge, så lyssnar jag på  http://www.youtube.com/watch?v=kEbFlQjZZ5A&mode=related&search=
och tänker på M*****.
R.I.P
Kommentera 2 st

Kommentarer
Felicia
2006-12-26 - 19:17:52

Mys, bortsett från halsbrännan :)

Anna
2006-12-26 - 19:32:18

men mysigt att de blev extra ompyssliga på grund av halsbränann, hihi.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: