GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

outfit

2006-12-13 | 08:58:15 | Vardag

outfitgårdagens outfit

ja som följd av gårdagens blogg.se strul så kunde jag ju inte, kära läsare (ja ni börjar bli ett par nu jippie!!!) posta en enda bloggmening igår. Fick nästan abstinens ju...var det därför jag var så purken tro?

Gårdagen var inte mycket att ha, den var ganska så mycket tråkig rakt igenom - tråkigt i skolan, tråkiga bölder på kinden, tråkiga kläder, tråkigt väder, tråkigt på tv, tråkigt på internet, tråkigt värre allt.
Hoppas det blir bättre idag.

Fick färdigt alla smyckesbeställningar iallafall. ÄVen om en del sagt hur de velat ha är det ändå min design...och även om jag av en snubbe fick en annorlunda beställning denna gång - han köpte det mesta materialet så skulle jag hitta på nåt utav det, lite "Här är ditt kylskåp"-känsla...Ja det blev ju min design det med. Tycker att jag lyckades med allt, utom att fotografera av det snyggt - blev såååå kassa bilder, och även om jag faktiskt aldrig skulle bära det mesta jag gör så är jag nöjd.

smycken

Fasiken vad det ska klia på handleden då!
Kommentera 2 st

Kommentarer
Linda
2006-12-13 - 19:39:29

Ser fint ut! Det är så kul att göra smycken!

Kaianette
2008-11-10 - 13:22:23

I kinda like it. Thanks!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: