GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Oups och hehe, råkade beställa kläder igen..

2006-12-28 | 21:10:58 | shopping, provrummet & cravings

Skickade iväg en liten beställning till H&M nyss...Ur den nya vårkollektionen blev det endast ett par jeans med väldigt hög midja och smala ben...men jag tror att om jag ens får på mig dom kommer grenen sitta vid knäna och benen släpas under fötterna.
Beställde även det gratis träningssetet - hello gratis varför ens tveka?
Dock lär det nog användas mer som "hemma och softa" set än vid träning...tog ett par av de minimala shortsen i samma stil också...som väl mest lär användas som sovshorts under mens eller nåt...aldrig att jag med mina korvben kan ha sådana offentligt...knappt privat ens en gång..
Och så en mörkblå kofta från outletbutiken.
Jag funderade länge på ett par svarta och ett par rosa capribyxor också, men njae, de lär inte vara så värst mycket caprimodell på mig. Men jag är lite ångerfull ändå, särskilt de rosa skulle vara snygga till svart skinnjacka....

Min beställning

       
Kommentera 8 st

Kommentarer
starish
2006-12-28 - 22:07:32

Lilla snuttan, du ska va glad att du har den fina kroppen du har. H&M katalogen har inte ens den storleken som jag har på kläder.
gillar dig ofantligt mycket.. puss!

Anna
2006-12-28 - 23:07:32

jag försöker gumman...men jag mislyckas vara nöjd.

gillar dig öändligt mycket med.
Puss

You know you love me
2006-12-28 - 23:14:01

Jeansen var snygga!!

Kyrin
2006-12-28 - 23:14:04

Japp, fast det är ju inte riktigt "ingenting" heller. Skulle vilja fixa en riktig fest nån gång när alla var ordentliga och inte brötade loss så mycket som de brukar.

Usch, hemskt med det där på Brygget :( Sist när jag var på julfest med Nimex var det nån som sa "vad du ser ut att ha kul då" ironiskt. Då gick jag hem. Förstår de inte att man vill ha tråkigt ifred? När de kommer med såna kommentarer känns det ju som att man är från Mars.

Deeana
2006-12-28 - 23:20:16

Du är utmanad
http://blackandwhite.webblogg.se/281206113303_shnhets_tips.html

Anna
2006-12-28 - 23:48:58

Kyrin: Fast grejen är väl att man INTE vill ha tråkigt på sådana där tillställningar...vore ju kul om man kunde ha roligt...som de andra tjurarna..

sabina
2006-12-29 - 01:17:10

haha äsch, man får unna sig lite ibland... eller snarare alltid! :)

Anna
2006-12-29 - 01:20:49

Sabina: Ok, jag litar på dig då ;)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: