GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Oooo my lloyd! Brett Anderson är tillbaka!

2006-12-27 | 01:30:48 | Musik/Böcker

Jaha, här sitter jag och laddar min Ipod full, försöker i alla fall, men som vanligt har jag inga bra skivor längre.
Har lagt in Suede och skulle lägga in The Tears när jag kom på att jag inte läst eller hört något på väldigt länge om det förvånande men braigaåtersamarbetet Brett och Bernard Butler emellan.
Skrev in the tears hemsideadress i sökfältet men sidan kunde inte hittas - nähä, var väl det jag trodde - en onerecordkindathing. Där fanns det en fansitelänk och där kunde jag läsa att The Tears hemsida inte längre finns, men att det inte betyder att bandet lagt ner.

Dock har Bernard släppt en singel med sin gamle kompis McAlmond och hör och häpna (fast ni hippa människor visste säkert redan detta som kollar på musiksiter och inte bara velar runt på Aftonbladet, Asos och Ebay): Brett Anderson släper soloplatta i januari!--är det tänkt

www.brettanderson.co.uk

En ganska rolig sida med ett privat fotoalbum med familje- och semesterbilder.

Vilket påminde mig om att jag verkligen borde ordna så att jag får alla mina suedebilder - konserter, backstage, skivsignering, personliga möten etc på cdskivor så jag kan ha dom i datorn. Ty de togs ju på den gamla goda tiden med hederlig analog kamera.

Haha, jäklar vilken fashionista han blev genom åren, den där Brett.
Ingen passar i manchesterbyxa och skinnpaj som han.
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: