GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Nattliga pilliga aktiviteter

2006-12-22 | 01:07:12 | Foto/Fotografering



Så där, nu fick jag mammas beställningar på julklappssmycken till Monica och Christina färdiga.
Monika är en tant i 60årsåldern med diverse krämpor och problem, Christina är hennes dotter, 30 år, med vissa andra problem och absolut ingen smak.
Så till Monica tänkte jag mig det rosa/lila smycket lite halvtantigt så där emn ändå ganska enkelt.
Till Christina  då, som ingen smak har, gjorde jag ett ganska så smaklöst hängsmycke med så mycket smakfull smaklöshet jag kunde.

Nu håller jag i virknålen, men jag får nog ge upp hoppet om min tänkta halsduk...det är mer en gardinvolang med stora hål här och var...får börja på nytt istället. Nån gång ska det gå!

Besök dessutom http://leopardia.webblogg.se ...underbar människa.
Kommentera 2 st

Kommentarer
thowe
2006-12-22 - 11:14:01

Haha, vilka sköna beskrivningar! Tror dom blir jätteglada :)

melissa
2006-12-22 - 13:43:23

söta!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: