GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Möjlig Julfestoutfit, mega-GAAAAHH och Jared Leto

2006-12-18 | 17:21:35 | Klädfunderingar& Önskeoutfits


Borde absolut inte sitta här men bloggnöden har sin lag.

Usch vilken stressig dag!
Om 25 minuter ska jag på the non-alcoholic julfest uppe på skolan. Sitter i badrock och med trassligt hår. Lagt fram en möjlig kalasoutfit på sängen som jag antagligen kommer att förkasta.
Eller vad tycker ni?



Har dock inte tänkt på skoval än - huga!

Jobbade då från 10-12.30...fast jag jobbade till 12.45 för det var fasen vad folk skulle ha presenter inslagna idag.
Sen skulle jag vara på skolan klockan 13 för möte. Stefan var snäll och skjutsade upp mig till berget där skolan ligger. Dock var ju bilen full med is och behövde skrapas. JAg komm 2 minuter försent...vill inte tänka på hur många Stefan kom försent till jobbet.
Gick sedan hem vid tjugo i tre, efter ett förbryllat men roligt möte där vi fick en bok av vår lärare,  hade fortfarande bara fått i mig en risifrutti på hela dagen, och nådde min ytterdörr klockan 15. Då upptäckte jag att jag inte hade några nycklar med mig!

Så det var bara för mig att gå till affären jag jobba i på förmiddagen och jobba i nån timme till för att invänta Stefans hemkomst med nycklar. Alltså ännu mer stressmoment.

Innanför dörren väntade post. Ett paket från finaste Amalia innehållandes ett fint kort med en kort text och två stycken brända skivor,  den ena med Jared Letos musikaliska projekt, den andra med Kevin Bacons band. Ska bli mycket kul att lyssna på dom sen =)
Tack, It made my day!
Håller på och gör en present till henne.

presenter

Men oj, nu måste jag åka!
Kommentera 1 st

Kommentarer
Reidarleila
2009-03-12 - 10:33:16

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: