GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Mmm starkglöggsrus

2006-12-20 | 18:45:35 | Vardag

Nu har jag visat gran och klänning för mamma. Vi drack starkglögg och åt russin i soffan och lät ögonen tindra av julelängtan och juleljus.

Almanacksprojektet till pappa i julklapp går riktigt bra. En hel del pill och jag har problem med bilder till mars, augusti, september och november. Men i november fyller jag ju år så då får det bli egobild på mig.
Funderar på att göra en almanacka till Marie också fast med illustrationer istället för foton...och inte en enda bild på mig.


Hungrig i magen..vad ska man äta till kvällsmat då tro?
Kommentera 2 st

Kommentarer
Nadja
2006-12-20 - 21:28:16

wiiie bara 4 dagar kvar !

Anna
2006-12-20 - 21:41:24

yeah!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: